“Beste restaurant in Alghero”
Beoordeling van Il Pesce d'oro

Il Pesce d'oro
Geclassificeerd als nr. 31 van 376 Restaurants in Alghero
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zonder twijfel het beste van Alghero. De bediening was vlot en snel. Je kan best reserveren, anders zal je niet binnen raken. Het eten is topklasse en niet echt duur.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Il Pesce d'oro
Bekijk de nieuwste beoordelingen

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zoveel plaatsen eindelijk eens echt kunnen gebieten van lekker eten!echt een aanrader!de antipasti van vis was lekker qua smaken.niet uitmuntend.de ravioli was ook heel lekker maar de pasta algherasa (tomaten kappertjes olijven oregano en venusschelpen) was de topper!sowieso een aanrader dit restaurant!reserveren is wel vereist

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja dat is een raar geval. Ten eerste je tafel bespreken anders geen kans. Als je eenmaal binnen bent hadden we dezelfde ervaring als veel review schrijvers. De bediening laat op zich wachten. Ze zijn vooral actief voor de bezoekers die ze kennen. We hadden ook wel de indruk dat de mannen het ook gewoon niet zagen. Wij zouden zeggen: niet geschikt voor de horeca. We konden er niet boos op worden. Heb je tijd genoeg is dat ergerlijk maar niet onoverkomelijk. Dat zou het zijn als het eten ook matig zou zijn. Maar integendeel. Wat je ook eet het is hemels. Wij probeerden verschillende gerechten en niets stelde ons teleur. Zelfs de gewone pizza met gemengde (verse) paddestoelen (Fungi) was absolute wereldklasse. Ik had er wel voor € 2,- Buffelo Mozzarella aan toe laten voegen. Dus heb je eenmaal je eten valt er niets meer te klagen. Wil je afrekenen kan ook dat ff duren of je neemt het heft in eigen handen en loopt naar de kassa.

2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor redelijke prijs. Het is er elke avond vol met diverse soorten mensen (gezinnen, zakenlijk, jongelui). En om de hoek een heerlijke ijscozaak

11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met de kids. Ober zeer begripvol over onze kinderen en hun ongeduld. Je moet wel vroeg gaan anders zit de zaak vol! Lekker gegeten voor een mooie prijs. Aanrader!

Reizigers die Il Pesce d'oro bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Il Pesce d'oro geweest? Deel je ervaringen!