“Culinair genieten”

Keukens: Mediterraan, Pizzeria
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor een prikje heel leuk gezellig restaurantje in het centrum van Alghero, Echte aanrader is de spaghetti vongole en de mosselen marinara

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met ons tweetjes wezen eten nav tip van vrienden. Heerlijk gegeten(uiteraard vis)het voorgerecht van een trio peche al mare met ons tweetjes gedeeld en daarna een Seabream(zeebaars) en spaghetti al Vechio al Mulino. Daarna compleet gemaakt met een toetje crema Catalana en Siades al Miele. Ga wel op tijd zo rond openingstijd d.i. 19.00 uur of reserveer van te voren. Het is het waard. De bediening is goed. Enige minpuntje vonden wij de oorverdovende stilte aan begin van de avond.Wat mij betreft kon er wel een aangenaam muziekje op de achtergrond opgezet worden. Bijvoorbeeld Sardijnse volksmuziek(om wat meer sfeer te laten proeven)

18 september 2016 beoordeeld

Lekkere pizza met verse vis en verzorgde pasta's. Vriendelijke en vlotte bediening. Een aanrader in de omgeving!

29 juli 2016 beoordeeld

Gezellige sfeer en goede bediening in klein restaurant. Heerlijk gegeten en echt Sardeens. De aanraders zijn antipasto van verse vis en de spaghetti vongole of al mare.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de beoordelingen op tripadvisor hoge verwachtingen. Zijn slechts ten dele waargemaakt. Meloen met parmaham was heerlijk. Erg mooie, smakelijke ham. Garnalen cocktail ouderwets te veel cocktail saus maar flink portie garnalen. Siskebab was hier en daar aangebrand en dus te droog. Mosselen lekker maar niet beter dan elders. Spaghetti Arabiatta heerlijk. Gegrilde groente en frietjes prima. Toetje was erg lekker. Mooie onverwachte ambiance in soort van oude kelders. Bediening heel erg vriendelijk en attent.

Reizigers die Al Vecchio Mulino bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Al Vecchio Mulino geweest? Deel je ervaringen!