“Pizaatje voor twee”
Beoordeling van La Botteghina

La Botteghina
Geclassificeerd als nr. 61 van 363 Restaurants in Alghero
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi locatie met dakterras lekker gemaakte pizza voor twee met pommodori . Niet zo vriendelijke ontvangst maar bediening was ok.

Datum van bezoek: september 2017

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje met lekkere authentiek Sardijnse gerechten. Echt bijzonder vonden wij het eten niet. De rekening viel niet mee (ons duurste etentje in 3 weken). Voor minder geld hebben we echt wel beter gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk restaurant met een aardig dakterras. Beetje veel licht om romantisch te zijn. Als je niet tijdig verschijnt voor je reservering ga je gewoon weer als laatste.
Je kan hier niet in de eentje een pizza eten of je moet veel honger hebben. De pizza meet ca 50x25 cm, echt een megapizza. Dat vond mijn zoon wat te groot dus helaas weten we niet of de pizza lekker is.
De biefstuk was groot en zag er goed uit. Helaas niet de beste kwaliteit, beetje smakeloos en niet zacht. Ze hadden geen groente dus boden ze gebakken aardappelen aan welke we later wel moesten betalen.
De vispasta met schelpen en garnalen daarentegen was heerlijk. Grote portie ook trouwens. De pasta leek op couscous.
De cola was bio en we kregen een uistekende rode lokale wijn.
Al met al prima.

Datum van bezoek: juli 2017
18 juni 2017 beoordeeld

ia een trap kom je op een terras op de eerste verdieping voor het restaurantgedeelte. Naast de ruim bemeten pizza's (50cm) is er ook een goede kaart met wat avontuurlijke visgerechten. Alghero is een havenstad dus eigenlijk hoort dat ook. Eten en bediening prima. Iets duurder dan gemiddeld maar prijs kwaliteit gewoon goed. Zeker de moeite waard als je een wat anders wil eten dan pizza.

Datum van bezoek: juni 2017
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel het lekkerste restaurant van het eiland! Heerlijke pizza's met ingrediënten van het eiland zelf. Een echte aanrader. Het restaurant heeft een dakterras.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die La Botteghina bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In La Botteghina geweest? Deel je ervaringen!