“Geen pizza per meter, maar wel kwaliteit!”
Beoordeling van Ristorante Villasole

Ristorante Villasole
Geclassificeerd als nr. 3 van 389 Restaurants in Alghero
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Je kunt zowel binnen als buiten eten. Voor een tafel buiten is reserven nodig. Het restaurant heeft een ietwat chique uitstraling, kent zeer aardig personeel, maar hanteert voor de mooie smakelijke gerechten schappelijke prijzen. Een aanrader net buiten Alghero.

7 juli 2017 beoordeeld

In restaurant Villasole wordt overheerlijk gekookt. De lekkerste risotto die ik ooit heb gegeten, echt helemaal top!
Mijn enige tip is de entourage, het was er zeer vlekkeloos netjes en formeel, bediening was erg vriendelijk en behulpzaam maar liepen constant om je heen, zodra je een slokje wijn nam werd het glas al weer bijgevuld. Dit zou iets meer losjes mogen wat mij betreft.

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Sa Cheya resort hebben we 1 maal gegeten in dit restaurant. We zaten buiten aan een mooi gedekte tafel. Muziek stond vrij hard en was niet echt geschikt voor een restaurant. Buiten hadden we daar gelukkig minder last van. Voor een maandagavond was de zaak goed bezet. De pizza's zijn voortreffelijk en de desserts ook! We moesten wel lang wachten op de rekening. Al met al een aanrader als je een restaurant zoekt buiten Alghero.

16 juni 2017 beoordeeld

Lekkere pizza en risotto met een amuse van de chef. Uitstraling van een chique restaurant maar toch een huiselijke sfeer. Voor ons lekker makkelijk gelegen naast onze hotelkamer maar zeker ook een omweg waard.

4 juni 2017 beoordeeld

Het eten is prima. Een lekkere amuse vooraf. Maar de rekening klopte tot twee keer toe niet. Je merkt dat het bedienend personeel nog e.e.a. moet leren.

Reizigers die Ristorante Villasole bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristorante Villasole geweest? Deel je ervaringen!