“Prachtig landelijk gelegen appartement dichtbij ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Prachtig landelijk gelegen appartement dichtbij Alghero”
Beoordeeld op 5 september 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad. Het appartement ligt landelijk en toch op 15 min.afstand van Alghero. Zeer gastvrij ontvangen door de vriendelijke eigenaar. Mooi modern appartement van alle gemakken voorzien. Airco was niet nodig, door de bouw bleef het huis koel. Niet te vergeten ook een heerlijk zwembad en wifi!
Kortom een aanrader we komen zeker terug.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 sep 2017
Heel bedank voor uw bericht. Wil hoppen dat we op en andere keer jullie kunnen ontmoeten.
Chantal en Jean Charles
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren