“Verfijnde keuken op een prachtige locatie”
Beoordeling van Nautilus

Nautilus
Geclassificeerd als nr. 16 van 382 Restaurants in Alghero
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij genoten hier van een heel lekker diner, met zicht op de jachthaven van Alghero. Perfecte bediening, verfijnde gerechten met topverse producten. Uitgebreide wijnkaart. Een echte aanrader voor een romantisch diner met zicht op de zee en de ondergaande zon. Top !

Andrea P, Proprietario van Nautilus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear DR16o,
Thank you for your review, we are glad that you liked our services.
Kind regards

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten op het dakterras met uitzicht op de haven. Super uitzicht op de ondergaande zon.
De tonijn met pistache was heerlijk en ook de steak was bijzonder mals.
Een echte aanrader!

Andrea P, Proprietario van Nautilus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Thanks for the review Yvonne S and thank you for having diner at NAUTILUS, a restaurant overlooking the port of Alghero and the typical seafood cuisine, where the meat also finds its right position, like your beef steak.
Thank you and best regards,

4 mei 2017 beoordeeld

Hier geluncht . Een antipasto en primo genomen. Tri tratare en la casa antipasto genomen . Alleen al de opmaak erg mooi, smaak erg goed. Wijn goed passend. Primo gerecht pasta negro en spaghetti vongole , perfect klaargemaakt en lekkere volle smaak. Uitzicht op de haven en lekker in de zon. Prijstechnisch absoluut aanrader

Andrea P, Proprietario van Nautilus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Thanks for your opinion Mr Jack V, I'm vero happy to have chosen our restaurant and everything has been up to your expectations: all our catch is fresh and of choice and the raw materials are carefully chosen by our chef.
thanks and best regards

29 april 2017 beoordeeld

Modern aangekleed en mooi uitzicht op de zee. Vriendelijke en hardwerkende bediening. Ruime keuze uit gerechten, mooie kaart. Gerechten zijn ook modern gepresenteerd. Het is helemaal niet zo duur als de mensen zeggen.

Andrea P, Proprietario van Nautilus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2017

Thanks for your review NNMR, we are happy to have chosen the Nautilus and even more that you have been fine.
We look forward to a new experience together.
Friendliness

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst. Alle gerechten perfect geserveerd. Smaak was perfect! Prachtig uitzicht op de haven! Een echte aanrader!

Andrea P, Proprietario van Nautilus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Thanks for the review mr Sven o, we zijn blij dat hij onze vis gewaardeerd.
bedankt voor de complimenten
tot ziens

Reizigers die Nautilus bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Nautilus geweest? Deel je ervaringen!