TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 25 van 431 Restaurants in Alghero
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Gekozen voor de ligging (tussen Alghero en Fertilia) daar we afgesproken hadden met een groep die van alle kanten kwam en het daar ook goed en makkelijk parkeren is. Alle gerechten zagen er goed uit. De paella kon ik zelf beoordelen. Deze was lekker, maar anders dan ik gewend was. Grote portie ook. Pizza's zagen er ook heerlijk uit.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi overdekt terras wat af van de straat. Ziet er zeer verzorgd uit. Menukaart aan de prijs dus hogere verwachting. Daar werd niet aan voldaan. De insalata pergola was goed gevuld maar zonder veel smaak. Ik koos een pizza (ja pizza per pranzo hier) van het specials menu. Gevulde pizza met oa spinazie en gedroogde tomaatjes. Het deeg leek niet helemaal gaar en niet alle kaas was gesmolten. Smaak wel erg lekker. De finale irritatie kwam bij de rekening. Duurde lang en obers blijven ons voorbij lopen. Ook best bijzonder dat alle tafels rond om ons heen wel een glas Mirto aangeboden
kregen, maar wij niet. Wat ons betreft geen aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 14 juni dit restaurant bezocht. Kwaliteit van de gerechten was goed en het plekje buiten op het overdekte terras aangenaam. Veel personeel aanwezig dat een wat nerveuze indruk maakte. Talenkennis beperkt. Ondanks dat het niet vol zat kwamen de gerechten toch zeer snel achter elkaar en was de organisatie er duidelijk op gericht vrijkomende tafeltjes in recordtempo weer in te dekken. Maakte een wat te zakelijke, afstandelijke indruk. Het leek er ook op dat de taakverdeling binnen het personeel op rangen en standen gestoeld was. Men probeerde het duidelijk met zijn allen goed te doen, maar dat kwam de gemoedelijkheid niet ten goede. Onze opmerking dat de witte wijn niet koud geserveerd werd ( kan wel eens gebeuren, toch)leverde ons de aandacht op van zeker 3 obers waarvan er blijkbaar eentje protocollaire in staat was een dergelijke klacht af te handelen. Als je in Alghero bent is La Pergola een plek waar je lekker kunt eten maar waar aan beleving nog te winnen valt.

Datum van bezoek: juni 2019
26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Fertilia / Alghero hier twee keer gegeten. Wat een plezierige bediening en heerlijk eten. De moeite om te dineren.

Datum van bezoek: juni 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens ons bezoek aan Alghero twee keer gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Beide keren verschillende gerechten besteld en die waren zonder uitzondering prima van smaak (en ook mooi gepresenteerd). Kortom, zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die La Pergola - Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In La Pergola - Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!