“Heerlijk eten!”

Geclassificeerd als nr. 27 van 403 Restaurants in Alghero
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
22 augustus 2018 beoordeeld

Het menu bestaat uit diverse visgerechten. Iedereen kreeg hetzelfde. Verrassend en zeer smaakvol. Prijs 40 Euro inclusief karafje wijn en fles water. Een nadeel vonden wij dat het eten in een te hoog tempo werd opgediend. Na 1,5 uur stonden wij (al) weer buiten. Waarschijnlijk omdat er nog een ronde gasten kon eten.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed menu concept; vis, veel en divers. Hele servicegerichte en vriendelijke bediening.
Leuk weetje: familie runt de toko en vangt zelf de vis.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste avond Sardinië wilden we goed afsluiten in Alghero, dus kwamen we snel hier uit. De locatie is niet bijzonder. Onderin een oud gebouw in een klein zijstraatje. Het eten werd vrij rap opgediend, de antipasti waren prima van smaak. De gangen erna kwamen snel; er zat duidelijk enige druk op het programma. Bij de ravioli ging het mis. Mijn vriendin ontdekte een stukje glas in haar pasta, even later had ik ook een stukje in mijn mond. Nadat we dit meldden was er wat onrust bij de bediening, maar echt teruggekoppeld werd het niet. Meteen werd ons een fles ‘champagne’ ter compensatie voorgezet, terwijl we hier niet om vroegen, de wijn was al prima en inbegrepen. Bubbels is toch echt wat anders bij je diner. En hier was het ons niet om te doen. De ravioli laten staan. De latere gangen waren prima, maar niet bijzonder. De primi, een hele Dorade, was niet beter dan die we vandaag ergens als lunch in een strandbar aten. Het personeel was vriendelijk maar veel te gehaast. Er moest duidelijk nog een lichting gasten doorheen, dan is de charme er snel af. Hetzelfde concept (en prijs) bij een goede agriturismo is echt vele malen beter. Jammer, hadden hier meer van verwacht. En glasstukjes in de ravioli is simpelweg onacceptabel. Zoek buiten de oude stad en geniet van de gastvrijheid en relaxte service. Deze kunt u overslaan.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We worden ontvangen in een klein authentiek restaurant waar je mag kiezen tussen twee menu’s met alleen maar visgerechten. Het verschil tussen deze menu’s is: wel of geen kreeft (en natuurlijk de prijs). Wijn en water inbegrepen. Allereerst krijg je vijf verschillende ‘starters’. Deze waren uitmuntend... mega lekker! Daarna hebben we wat pasta gerechten gekregen en uiteindelijk een ‘fresh fish from the sea’. Ik ben eigenlijk geen visliefhebber, maar dit is echt heel erg lekker allemaal. Als dessert mochten we kiezen uit drie taarten. Wij kozen de cheese cake met vijgen en de creme brulet. Wederom ontzettend lekker! Moeder staat volgens mij in de keuken en komt aan het einde van de avond vragen of het lekker is geweest. De bediening is erg vriendelijk, werken hard en ook de muziek is er goed.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vertrouwden op TripAdvisor om naar dit restaurant te gaan. Je moet het wel even zoeken in een steegje buiten de drukte, maar dat loont dan ook echt de moeite. Vriendelijk onthaal en bediening. Je krijgt water en wijn a volonte en de wijn is goed. Dan krijg je 6 antipasti mare, 2 pasta’s ook met zeevruchten, vis van de dag en een dessert, allen van uitzonderlijk goede kwaliteit, vers en lekker klaar gemaakt. Een beperkt nadeel: vleeseters kunnen hier niets komen zoeken 100% vis en zeevruchten

Reizigers die Mabrouk bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Mabrouk geweest? Deel je ervaringen!