“Lekker maar geen hoogvlieger”
Beoordeling van Trattoria Cavour

Trattoria Cavour
Geclassificeerd als nr. 39 van 382 Restaurants in Alghero
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
21 september 2016 beoordeeld

Lekker anti-pasta gegeten van vlees en kaas. Aansluitend een pasta met varkensvlees en saus en een pasta met schelpjes. Het totaalpakket was niet slecht maar ook niet uitmuntend. Wel een gezellig restaurantje met zeer hulpvaardige kok voor info over gepasteuriseerde kazen.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Valt niet direct op, maar eenmaal gevonden, zeker de moeite waard om te gaan eten. Prima en vlotte bediening; heerlijke gerechten. Prijs/kwaliteit is oké.
Reken gemiddeld op €60 voor 2 personen (voor- of tussengerecht en hoofdgerecht, water, fles wijn en espresso). Dit blijkt een gemiddelde prijs voor vele restaurants.
Wel reserveren, of op tijd gaan (+/- 19:30)

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier wezen eten met een gezin met 5 kinderen. Er is geen menu voor kinderen. Er werd aangeraden een portie te delen. Hierop kregen de kinderen een schandalig kleine portie spaghetti met tomatensaus (heel basis). We moesten bijbestellen wat weer even duurde... Bij het afrekenen wel de volle pot vragen voor dat beetje spaghetti. De Chinese manager was beledigd dat we geen nagerecht bestelden en reageerde heel bot op kritiek over het eten voor de kinderen. Na de piep van akkoord voor de creditcard betaling is de manager zonder iets te zeggen weg gelopen, heel erg onbeschoft. Ik raad een cursus service en klant gericht handelen aan. Never again!

peppeAlghero, Proprietario van Trattoria Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Caro Jos non so proprio a cosa si riferisce, non abbiamo cinesi al ristorante a parte le signore che erano sedute con lei.Mia moglie non è stata scortese, (la Cinese) che cinese non è, ha chiesto esplicitamente lei e la sua signora di fare porzioni piccole di spaghetti per i suoi bambini ...5 ho fatto 2 spaghetti in 5 porzioni e poi mi ha detto faccia altre due porzioni che è poco, ho fatto ciò che lei mi ha chiesto le ho portato una padella di spaghetti 4 0 5 porzioni e lei si è lamentato per 36 euro le sembrava troppo,platealmente ha fatto la figura del poveraccio ha parlato sempre con me e non con mia moglie dicendomi va bene va bene però al conto piange , legga bene i menu prima di parlare e spero di rivederla per offrirle un buon bicchiere di vino

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was gewoon top. Ook de chef kwam regelmatig langs om te vragen of alles oké was. De mosselen suppa waren echt zalig!

17 juni 2016 beoordeeld

kader: aangenaam
bediening: zeer vriendelijk, zeer attent, vlot
eten en drinken: goed zonder meer: speenvarken uiteraard zeer mals, misschien een beetje droog, geen saus en daardoor wat weinig smaak

Reizigers die Trattoria Cavour bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari
Alghero, Province of Sassari

In Trattoria Cavour geweest? Deel je ervaringen!