“Uitstekende keuken & maatwerk”
Beoordeling van Paco

Paco
Geclassificeerd als nr. 42 van 393 Restaurants in Alghero
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat fijn: gerechten werden naar onze wensen aangepast, kinderen passend gerechtje. Carpaccio, zeebaars en malse ribeye, met als afsluiter 2 home-made taartjes. Mooie locatie in het oude deel. We komen zeker terug!

8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond hier beland
Als voorgerecht zalm en salade chevre
Zalm heerlijk vers en met een fantastische soort van marinade. De salade knapperig vers en een zeer smaakvol "chevre" kaasje. Op aanraden van de vriendelijke en professionele gastvrouw, een pasta met een saus van zee-egel genomen. Een ware delicatesse! Ons ook de wijn laten adviseren. Een witte Sardeense wijn paste er perfect bij. De appeltaart en semifreddo als nagerecht completeerden het diner.
Een praatje met de (Nederlandse) wederhelft van de (Italiaanse) gastvrouw maakte de avond compleet.

6 oktober 2016 beoordeeld

Ristorante Paco is tot mijn grootste favorieten gaan behoren. In 2012 dineerde ik hier met vrienden voor de eerste keer en ik onderging een waar culinair genoegen. Ik moet enkele keren per jaar in Sardinië zijn, maar waar ik ook mijn verplichting heb, ik verlaat het eiland niet zonder bij dit bijzondere restaurant een avondje doorgebracht te hebben. Guy Laurent, de chefkok en tegenwoordig ook eigenaar, is een tovenaar. Zijn culinaire concepten zijn zondermeer intelligent te noemen. Gewoonweg wereldklasse. Via mijn werk kom ik in heel wat landen en ben door de jaren heen nogal kritisch geworden als het gaat om “sterren” restaurants. Wat je bij Paco in Alghero krijgt, is puur, eerlijk, vers en met de magie van Guy Laurent durf ik te zeggen: this is the place where the food reigns supreme.

19 september 2016 beoordeeld

Super vlotte en vriendelijke bediening. Lekkere verse vis en lekkere pasta voor een aantrekkelijke prijs. Aanrader zou ik zeggen ;-)

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een collega , een bezoekje gebracht aan dit restaurant , het was meer dan de moeite waard.
Heerlijk geluncht , en gezellige mensen, wat achteraf een Nederlandse was.
Overigens is de stad ook een aanrader, met heel veel terrasjes en veel bezienswaardigheden.
We kregen nog een paar leuke tips, van bezienswaardigheden die we zeker moesten gaan zien op Sardinië.
Zelf zaten we in san pantaleo /vlakbij Olbia /in een hotel, wat 2 uurtjes rijden was.

Reizigers die Paco bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Paco geweest? Deel je ervaringen!