“Top”
Beoordeling van Ristorante Gioberti

Ristorante Gioberti
Geclassificeerd als nr. 13 van 393 Restaurants in Alghero
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten en heel vriendelijk personeel echt een aanrader
Mooi in een zijstaatje
Mensen staan te wachten om te eten
Dat zegt genoeg denk ik

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

goede ambiance, zeer vriendelijk en uitstekende wijnvoorstel! Uitgebreide kaart, voorgerecht mix van 7 visgerechten bijzonder, risotto precies op smaak! Aanrader, wel reserveren en accepteren dat je even moet wachten, de moeite waard!

16 mei 2018 beoordeeld

Gisteren hbeben we met drie personen gegeten in dit restaurant waar we ‘s avonds gereserveerd hadden. We kregen eerst een gratis aperitief, een prosecco met weinig bubbels. Het was waarschijnlijk het laatste van de fles. Aan tafel kregen we onmiddellijk een mandje met verschillende soorten lekker brood.De antipasto terra bestond uit enkele stukjes kaas, veel rauwe ham, salami, gedroogde tomaten, olijven en mozarella. Als hoofdschotel namen we gegrilde scampi’s en biefstuk met champignons. Het vlees was reeds in kleine stukjes gesneden, wat mij vreemd voorkwam, maar alles was lekker en mooi gepresenteerd. De crème brûlée was ook van zeer goede kwaliteit. De witte huiswijn was niks bijzonder. Maar prijs/ kwaliteit is zeer goed. Er werd steeds Engelstalige muziek gespeeld.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten. Een gezellig, klein restaurantje met zeer goede en vriendelijke service. We hadden allebei mosselen met tomatenbouillon vooraf en Fregola rijkgevuld met zeevruchten daarna. Royale porties en echt niet duur. Zelden zo lekker gegeten.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en lekker eten. Goede service en ook glutenvrij. Lekkere verse producten en een uitgebreide kaart. Leuke sfeer.

Reizigers die Ristorante Gioberti bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristorante Gioberti geweest? Deel je ervaringen!