“Top restaurant- redelijke prijzen”
Beoordeling van Ristorante Gioberti

Ristorante Gioberti
Geclassificeerd als nr. 10 van 377 Restaurants in Alghero
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan uitstekend eten. Zowel biefstuk met pepersaus als tonijn waren uitmuntend. Absoluut niet duurder dan andere restaurants. Gezellige entourage met airco binnen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ristorante Gioberti
Bekijk de nieuwste beoordelingen

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt in een zijstraatje, even buiten de drukte, en het was er aangenaam zitten op het terras. Vriendelijke ontvangst en we kregen direct een gratis prosecco. Dat begon goed. Nadat we al een week vis en zeevruchten aten wilden we nog eens vlees eten, en bestelden tagliata di manzo. Die hadden echter niet veel smaak, en waren lauw. Ook de aardappelen die we er bij bestelden waren maar slap en hadden niet veel smaak. Misschien had de kok een slechte dag, of hadden we hier beter een ander gerecht besteld?

18 juli 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Alghero kwamen we toevallig dit restaurant tegen en het was meteen een voltreffer. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening !

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in een mooi kader. Heel vriendelijke bediening en bovendien scherp geprijst. ABSOLUTE AANRADER!

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na Grotto Neptuno zin in een lekkere, lokale lunch. Liefst salade. Die bleken ze bij Gioberto te hebben. We lieten ons verleiden tot de lunch "van alles een beetje". Een heerlijke proeverij vanaf 2 personen. Kon dus net als stel. De verrassing was compleet: van mosselsoep tot heerlijk gerookte vis, vissalades in verschillende smaken en een heel lieve, vriendelijke bediening. Een must be in je top drie. En daarna hoef je 's avonds nog maar een heel klein beetje te eten.

Reizigers die Ristorante Gioberti bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristorante Gioberti geweest? Deel je ervaringen!