“Heel lekkere Pizza”
Beoordeling van Alguer Mia

Alguer Mia
Geclassificeerd als nr. 51 van 363 Restaurants in Alghero
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van tripadvisor recensies dit restaurant opgezocht. Bleek een goede keuze. De kwaliteit van het eten was prima. enig minpunt was de tijd die het kostte alvorens het eten na de bestelling werd opgediend. Daarnaar gevraagd bleek dat vanuit dezelfde keuken de afhaalservice wordt verzorgd. We hadden al gezien dat het daar heel druk bij was. Enige communicatie hierover vooraf had geholpen.

Datum van bezoek: september 2018

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn partner en ik zijn 2 dagen in Alghero geweest. Op aanraden van de B&B zijn we hier gaan eten. We hebben enorm genoten van de heerlijke pizza en de verrukkelijke wijn (Sella & Mosca rosato). We zaten als enige touristen tussen de Italianen, wat voor ons een goed teken is. Aanrader voor elke tourist!

Datum van bezoek: augustus 2018
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gaan eten op basis van de beoordelingen die hier stonden over dit restaurant. Eenmaal aangekomen, een tafeltje gekregen op het terras met zicht op de afvalcontainers. We hebben hier dan een voorschoteltje genomen "crostino sardo" , was niets meer dan 3 kleine sneetjes stokbrood met gesmolten peccorino en gezouten ham. Vervolgens hebben we samen de vis van de dag genomen, die verwerkt werd volgens lokale traditie, met kerstomaatjes, aardappeltjes en olijven. Heerlijk gerecht !
Al bij al goed gegeten!
Wel met een wrange nasmaak als we de rekening kregen!
In Sardinië zijn we gewoon om coperto te betalen, die meestal rond de 2€ / persoon ligt, maar hier wordt gewoon een percentage van 15% op het totale bedrag aangerekend. We hebben hier toch wel wat uitleg rond gevraagd , we kregen het antwoord dat dit normaal is en dat het 15% op het terras is en 10% binnen. Het opvallende was dat de coperto apart vermeld staat op de rekening met 0€.

Datum van bezoek: augustus 2017
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede pizza kun je hier eten. Vanwege het hoge toeristengehalte verwacht je dit niet. Maar omdat het restaurant in een zijstraat zit die niet tegenover de druk bezochte strandtenten ligt, is het wat mij betreft een verborgen pareltje.
Ja, je ziet er genoeg toeristen. Die zitten buiten, de Italianen zitten binnen. Het is overduidelijk dat de pizza's ook besteld kunnen worden. De bezorger is er goed druk mee.
Bediening is attent en spreekt goed Engels. Zoals gezegd zijn de pizza's zeer goed (overige eten niet gegeten. Er is wel een vitrine met verse vis die je kunt kiezen). Elke hapt smaakte naar meer.
Als je in Alghero bent en aan de boulevard verblijft. Loop dan eens hier langs

Datum van bezoek: mei 2017
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant op een achteraf locatie met een typisch Italiaanse kaart. De gerechten zijn van goede kwaliteit en de wijnkaart biedt voldoende keus. Gastvrije ontvangst en goede bediening. Houdt rekening met de 10% servicekosten binnen en 15% buiten. Zeker aan te bevelen

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Alguer Mia bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

Alghero, Province of Sassari

In Alguer Mia geweest? Deel je ervaringen!