“Super pizza”

Geclassificeerd als nr. 56 van 391 Restaurants in Alghero
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede pizza kun je hier eten. Vanwege het hoge toeristengehalte verwacht je dit niet. Maar omdat het restaurant in een zijstraat zit die niet tegenover de druk bezochte strandtenten ligt, is het wat mij betreft een verborgen pareltje.
Ja, je ziet er genoeg toeristen. Die zitten buiten, de Italianen zitten binnen. Het is overduidelijk dat de pizza's ook besteld kunnen worden. De bezorger is er goed druk mee.
Bediening is attent en spreekt goed Engels. Zoals gezegd zijn de pizza's zeer goed (overige eten niet gegeten. Er is wel een vitrine met verse vis die je kunt kiezen). Elke hapt smaakte naar meer.
Als je in Alghero bent en aan de boulevard verblijft. Loop dan eens hier langs

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant op een achteraf locatie met een typisch Italiaanse kaart. De gerechten zijn van goede kwaliteit en de wijnkaart biedt voldoende keus. Gastvrije ontvangst en goede bediening. Houdt rekening met de 10% servicekosten binnen en 15% buiten. Zeker aan te bevelen

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een pizza besteld hier.
De smaak was best zout.
Nu hou ik hier wel van dus ik vind het niet zo erg.
Maar hier moet je wel rekening mee houden.
Ze hebben een te klein terras midden in een straat.

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een straatje waar je het allerminst zou verwachten, vind je dit heerlijke restaurant. Vlees-, vis- en pizza-liefhebbers kunnen hier allemaal hun hart ophalen, onder het genot van een goede en uitgebreide wijnkaart. Ook het kundige personeel levert hier een goede bijdrage aan. Voortreffelijk gegeten en geadviseerd, alle 5 punten meer dan waard!

25 april 2016 beoordeeld

Vlakbij ons fraaie Hotel Rina, waar we niet aan een heel druk buffet wilden meedoen, liepen we in een paar minuten naar Alguer Mia. Geen gezellig straatje, maar wel een heel gezellig restaurant, dat beide avonden geheel volliep met veel lokale eters. De tweede avond werd het zelfs erg druk met een kinder-pizza-feestje. Het leek op een pizzeria, dat stond ook op de gevel, maar we konden van een ruime kaart kiezen (Italiaans/Engels). Beide avonden hebben we vis en vlees gegeten, het werd fraai opgediend, en het was héérlijk! Leuke bediening. Omdat we terugkwamen kregen we de tweede avond 'on the house' een lekker Italiaans likeurtje. Vier mooie schotels, inclusief patat en twee mooie salades, een liter wijn en een liter water: € 100,00 en € 104,00!!

Reizigers die Alguer Mia bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Alguer Mia geweest? Deel je ervaringen!