“Druk en Goed”

Geclassificeerd als nr. 222 van 1.223 Restaurants in Bari
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Knappe keuken; erg goed bereid eten van mooie kwaliteit; goede en mooie bediening; goede adviezen over wijn en eten. Voorbeeldige antipasti. Prijs kwaliteit dik voor elkaar.

StaffCommunication, Proprietario van Biancofarina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Hi dear Berend, nice to meet you on TripAdvisor! I’m glad that you liked our food. Thanks a lot for your wonderful review,

I hope that many customers want to follow your advice. Hope to see you soon, have a nice day!

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke pizza en pasta gegeten. De bediening was alleen zo slecht dat je geen drinken kan bestellen. Zelfs de rekening krijg je niet. Meerdere keren om gevraagd. Net voordat wij maar wilde kwam er iemand naar ons toe met de rekening. Eten vier sterren, bediening moet meer dan één.

StaffCommunication, Proprietario van Biancofarina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Dear Paris, I’m sorry for your bad review, there was a misunderstanding. Why didn't you called my attention in the dining room? Now it's impossible for me to offer you an adequate and immediate support.

Anyway, I'm glad that you liked our fantastic pizza and also the pasta dishes. I hope to see you soon, have a nice day!

11 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier met 5 personen geluncht. De anti pasta en de pasta waren goed en zeer smaakvol. (Pasta met pecorine en pepers zelf zeer goed). De bediening was correct en vriendelijk. Prijzen ok.

StaffCommunication, Proprietario van Biancofarina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Hi dear Preuver, nice to meet you on this sharing portal! I’m glad that you liked our offer.

Thanks a lot for your positive review and for expressly rewarding the quality of our pasta. I hope that many customers want to follow your advice.

Have a nice day!

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vis was slecht schoongemaakt, ook waren de bestelde gerechten niet compleet want bepaalde dingen waren niet geserveerd terwijl ze wel op het menu stonden. De hamburgers waren kortweg niet te eten. Echt absoluut een afrader!!!!

StaffCommunication, Proprietario van Biancofarina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Dear Marijn, I’m sorry for your bad review.

About the fish, why didn't you called the attention of the staff in the dining room? Now it's impossible for me to offer you an adequate and immediate support.

Anyway I hope to see you soon.

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding is vreselijk. Pasta was smaakloos. Drankjes veel te duur. Op de rekening werd 1 voorgerecht dubbel gerekend.
Spijt van ons bezoek.

StaffCommunication, Proprietario van Biancofarina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear Nouk, I’m sorry for the final misunderstanding and for your bad review.

About the pasta, why didn't you called the attention of the staff in the dining room? Now it's impossible for me to offer you an adequate and immediate support.

Anyway I hope to see you soon.

A greeting from Eddy Biancofarina

Reizigers die Biancofarina bekeken, bekeken ook

Bari, Province of Bari
Molfetta, Province of Bari

In Biancofarina geweest? Deel je ervaringen!