“GemiddeldGoed”

Le Nicchie
Geclassificeerd als nr. 45 van 1.382 Restaurants in Bari
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

‘s avonds gegeten. Was lekker maar eten dreef in de olie. Het werd ook allemaal snel achter elkaar opgediend.

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier in onze vakantie 2 keer gegeten. De eerste keer was het redelijk rustig en hebben we hier fantastisch gegeten. De tweede keer was het bomvol en viel er aan de service nog wel het een en ander aan te merken.

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In een van de mooie straatjes van Bari bij dit kleine restaurantje gegeten. Een kleine kaart, maar wel gevarieerd van lokale gerechten tot vlees/pasta/vis.
Voor de lage prijzen krijg je echt prima eten. De bediening doet haar uiterste best om je een fijne avond te bezorgen.
We hadden een vlees gerecht en een pasta bolognese. De pasta was voortreffelijk! Het vleesgerecht was goed.

Twee voorgerechten, twee hoofdgerechten een fles rode wijn en een fles water. Prijs rond de €65,-

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker, leuke sfeer, goede bediening, goedkoop geprijsd. Enige minpunt, vlees gerecht viel beetje tegen tegenover de pastagerechten.

1 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk authentiek Italiaans eten op een terrasje in een typisch straatje van Bari.... en nog goedkoop ook

Reizigers die Le Nicchie bekeken, bekeken ook

Bari, Province of Bari

Bari, Province of Bari

In Le Nicchie geweest? Deel je ervaringen!