Vandaag geopend: 07:00 - 20:30

vanaf US$ 24,15
vanaf US$ 60,68
vanaf US$ 63,16
Beoordeeld op 1 september 2020 via mobiele applicatie

Het mooiste hiervan vond ik toch wel het plafond . Je kan er rustig zitten en vragen ook geen entree . Is niet een kerk waar je uren rond dwaald .

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Overal staat dat de kerk open is, op de website, op de deur, en zelfs iemand bij het museum aan de overkant zegt dat de kerk open is. Maar helaas, de deuren zijn dicht. Geen idee waarom, en er staat nergens wanneer hij weer opengaat. Erg jammer.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 17 maart 2020

In de crypte van deze basiliek is het gebeente van San Nicola, onze eigen Sinterklaas! In de elfde eeuw werd dit door de Normandiërs gestolen uit Myra.
Indrukwekkend mooi, zeker een bezoek waard.
Dorry & Ton

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 4 februari 2020

De basiliek van Sint Nicolaas staat midden in de oude stad. Een mooi voorbeeld van
romaanse kunst.In de kerk bevindt zich een bisschopstroon van wit marmer.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Mooie kerk, met in het bijzonder de crypte van San Nicola (onze Sint Nicolaas)> Neem rustig de tijd om in die crypte rond te kijken. Is zeker de moeite waard

Datum van activiteit: april 2019
1  Bedank Jan Jaap en Mar... S