Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten

33 beoordelingen
vanaf US$ 19,31
Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietstocht door Bari

In twee uur heel veel gezien en te weten gekomen over het oude gedeelte van Bari, de geschiedenis en cultuur. In twee uur zie je en weet je veel meer over Bari dan als je moet lopen en bovendien veel minder vermoeiend voor de benen. Gids Adriano doet in zeer goed en duidelijk Engels enthousiast zijn verhaal. Onderweg had hij een paar leuke verrassingen in petto. Goede fietsen.

StaffCommunication, Responsabile relazioni pubbliche van Velo Service - Bike Rental & Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2020

Dear friend, what a pleasure to meet you here on TripAdvisor! We are so happy you really enjoyed our bike tour.

We're pleased that thanks to the high quality of our work, you had the opportunity to appreciate every single aspect of our wonderful old town.

We really thank you for your amazing feedback and for expressly rewarding the good job of our super guide Adriano. We hope that many customers want to follow your advice. Hope to see you again soon, have a nice day!

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietstocht door Bari

Fietstour door Bari was erg leuk en informatief! Adriano was onze gids en hij wist veel over Bari te vertellen. Hij laat je alle leuke plekken van het oude Bari zien, waardoor je in ruim 2 uur tijd een mooie indruk van Bari krijgt. Aanrader om deze fietstour te gaan doen! Mario & Jolanda

StaffCommunication, Responsabile relazioni pubbliche van Velo Service - Bike Rental & Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beoordeeld op 31 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hebben 2 fietsen gehuurd bij een uiterst vriendelijke dame. Fietsen waren prima in staat. Dame spreekt perfect Engels en is heel vriendelijk. Voor € 3,- per uur huur je een fiets. Een aanrader als je niet alles wilt lopen.

Datum van activiteit: augustus 2020
StaffCommunication, Responsabile relazioni pubbliche van Velo Service - Bike Rental & Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Hi lielke, nice to meet you on TripAdvisor! Thanks a lot for choosing Velo Service and for expressly underlined the high quality of our bike rental service and the great job of all our staff.

We hope that many customers want to follow your advice. See you soon, have a nice day!

Beoordeeld op 30 augustus 2020
Beoordeling van: Fietsverhuur Bari

Leuke tour. Je maakt in 2 uur kennis met de stad, met name het oude deel maar ook het nieuwe deel. Gids spreekt goed Engels, zowel de tour als de stad zijn zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met this attraction
StaffCommunication, Responsabile relazioni pubbliche van Velo Service - Bike Rental & Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Dear Bregine, what a wonderful review! We are so happy you really enjoyed our bike tour.

We're pleased that thanks to the high quality of our work, you had the opportunity to appreciate every single aspect of our wonderful old city.

We really thank you for your amazing feedback and for expressly rewarding the good job of our guide. We hope that many customers want to follow your advice. Hope to see you again soon, have a nice day!

Beoordeeld op 16 augustus 2020
Beoordeling van: Fietstocht door Bari

Een geweldige ervaring. Onze gids Alessandro was erg vriendelijk en heeft veel over de stad verteld. Het oude gedeelte van de stad was indrukwekkend. We hebben de specialiteit van Bari mogen proeven. Foccacia deze tour is echt een aanrader om te doen. Bedankt voor de leuke middag.

Datum van activiteit: augustus 2020

Dear soraya, what a wonderful review! We are so happy you really enjoyed our segway tour.

We're pleased that thanks to the high quality of our work, you had the opportunity to appreciate every single aspect of our wonderful old city, including the gastronomy with the typical focaccia.

We really thank you for your amazing feedback and for expressly rewarding the good job of our guide Alessandro. We hope that many customers want to follow your advice. Hope to see you again soon, have a nice day!