Google
vanaf US$ 68,02
vanaf US$ 58,12
vanaf US$ 122,43
Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Verona is een mooie, gezellige, oude stad op een klein stukje rijden van het populaire Gardameer. Een stad waar je alles kunt combineren, zoals de oude panden en bezienswaardigheden, mooie winkels in alle soorten en categorieën en natuurlijk de vele terrassen en restaurantjes die al dan niet de tafeltjes op straat hebben geplaatst.
Natuurlijk is alles beperkt door covid-19, maar desondanks toch nog door velen bezocht. Dit is zeker niet storend al was het bij het Romeo en Julia balkonnetje wel erg druk.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Goed te doen ondanks Corona maatregelen. Er stonden marktkraampjes en mensen hielden gepaste afstand. Eetgelegenheden genoeg

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Verona is een van onze favorieten waar we ieder jaar weer komen. Het ventrum is lekker compact, bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Parkeergarages liggen ook vlakbij. De sfeer is relaxt, volop gelegenheden voor lekker eten en een leuk terras.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Weinig toe te voegen aan de reviews hier al gegeven, anders dan : neem voldoende tijd om deze leuke stad te verkennen. Meer dan de moeite waard. Winkelen, bezichtigen en lekker eten en drinken. Dat redt je niet in een paar uurtjes.
P.S.
Goede en betaalbaare parkeervoorzieningen in de buurt.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Helaas maar een kort bezoekje tijdens onze vakantie met de kinderen. Slecht weer en weinig tijd. Dus ook snel even een stadswandeling en een hapje eten op een terras. Was oké maar daarvoor ga je niet naar zo'n stad. We gaan er dus nog eens terug om er de verfijning te proeven want die kom je overal in de stad tegen...

Datum van activiteit: juli 2019