1 augustus 2014 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hebben wij deze B&B geboekt. Wij waren op doorreis ivm trouwerij in Italië en hebben maar 1 nacht kunnen blijven. Wij werden persoonlijk door de eigenaar Simone ontvangen. Heel erg vriendelijke en kregen meteen wat verse sap en huisgemaakte koekjes. Heerlijk zo met het warme weer en een erg lange reis achter de rug even bijkomen op de patio. Kamers mooi schoon en ruim genoeg. Wij zaten met zijn drietjes benden aan de tuin. Erg mooie omgeving en alle rust. Simone doet er alles aan om het naar je zin te maken. De volgende ochtend een heerlijk ontbijt buiten met de andere gasten. Erg gezellig.
Verder loopt er ook een hond rond die erg vriendelijk is.
Kortom een hele fijne en gezellige B&B in een prachtige omgeving. Simone bedankt voor alles!

Kamertip: Er zijn 3 kamers beschikbaar. Niet allemaal met een eigen badkamer. Kijk daar even goed naar. Mochten zij zelf geen plaats meer hebben dan hebben zij een adresje en kijken ze of je daar terecht kunt als je dit wilt uiteraard.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
29 juli 2014 beoordeeld

Wij verbleven eind juli 2014 2 nachten in de gastvrije B&B van Simone op een heuvel vlak buiten Verona. Simone is een uitstekende gastheer en een aardige vent. Hij wees ons de gratis parkeerplaats in Verona. De kamer en badkamer waren ruim en schoon, het bed was prima. Bij het uitgebreide ontbijt in de tuin aan de grote tafel was het gezellig praten met de andere gasten. Het B&B heeft maar 4 kamers dus het blijft overzichtelijk. Een aanrader!

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
25 oktober 2013 beoordeeld

Je loopt in Verona en zoekt een slaap plekje. Je ziet de bergen en denkt daar moet ik zijn. rijd de bergen in en komt opeens een heerlijk plekje tegen waar je vriendelijk word geholpen en voor niet al te veel kan blijven slapen. De volgende dag een heerlijk ontbijt en wil haast niet meer weg vandaar.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
27 september 2013 beoordeeld

Een prachtige plek om een paar dagen te genieten van het rustige en goede leven. Simon is een fijne en plezierige gastheer. Spreekt prima Engels, kan mooie verhalen vertellen en serveert een uitstekend ontbijt. Alles voelt goed. Zeker aan te bevelen ook voor ontmoetingen, tijdens het ontbijt, met gasten uit andere delen van de wereld. En als je in Verona bent vergeet niet naar een Opera te gaan. Vanaf Verona is het wel even zoeken voordat je in Villa Beatrice bent, ook spannend.
Wim en Sientje Eikelboom, Zwolle

Kamertip: Vanuit de drukte van de stad, plezierig om hier even een boek of krant te lezen.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
15 juni 2012 beoordeeld

Hele fijne plek om het goede leven van italie en het mooie stadje Verona te ontdekken. Goede kamers, super mooi uitzicht op de tuin en de heuvels; een mooie rustgevende plek om te zijn. Het warme welkom, uitgebreide ontbijt en de uitleg en tips voor restaurantjes van gastheer Simone heeft ons bezoek aan Verona als onvergeetelijk gemaakt.
Echt een aanrader om naar toe te gaan!

• Verbleef: juni 2012, reisde met een partner