Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad. Op loopafstand van het centrum. Mooi en goed verzorgd. In lobby staat altijd water, wat h sapjes en koffie of thee. Heerlijk, uitgebreid hotel. Kamers zijn niet heel groot maar wel schoon en mooi ingericht. Personeel aardig en attent. Echt een aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Grandhotel V, Direttore van Grand Hotel Des Arts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2018

Bedankt voor uw beoordeling, we hopen u weer als onze gast te hebben

Beoordeeld op 2 augustus 2017

Goed gelegen hotel in het centrum van Verona, op loopafstand van de arena. Uitgebreid onbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Garage naast het hotel, in het centrum mag je verder niet rijden. Goede restaurant aanbevelingen gekregen.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op een top locatie gelegen. Bedden liggen erg goed, kamer en badkamer waren schoon en het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers en goed. Op steenworp afstand gelegen van de arena, dus perfect als overnachting na een avondje opera.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
grandhotelverona, Responsabile relazioni con la clientela van Grand Hotel Des Arts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Inglese Italiano Tedesco
Thanks to its accolades. The whole staff thanks you and wishes to see it still our guest

Beoordeeld op 26 mei 2014

We verbleven 4 nachten in het Grand Hotel Verona, een keurig hotel op loopafstand van het centrum van Verona. Dat bleek een verstandige keuze want het centrum is niet toegankelijk voor auto's. De kamer en badkamer waren relatief wat klein, maar wel goed schoon.
Het ontbijt bleek rommelig en we waren niet de enige gasten die daar last van hadden. Ook de kwaliteit viel tegen, althans voor een hotel dat zich tooit met de naam Grand Hotel.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2013

Grand Hotel is een mooi hotel in het centrum van Verona.
Kamers zijn prima in order en het personeel is erg vriendelijk.
Gekozen voor suite , helaas was dit niet helemaal wat we er van verwacht hadden.
Suite is een slaapkamer met aparte badkamer en daar naast een soort "wachtkamer" met een televisie.
Diegene die dit verzonnen heeft moet zich afvragen wat voor functie en/of toegevoegde waarde dit kamertje heeft.
Wij hebben dit kamertje gebruikt als kleedkamer.
Verder een prima verblijft lekker dicht bij de Arena.
Ontbijt buffet was uitstekend.

Kamertip: Bekijk eerst even de kamer voordat je incheckt.
  • Verbleef: december 2013, reisde voor zaken