“Twee maal lekker eten.”

Geclassificeerd als nr. 60 van 1.469 Restaurants in Venetië
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Cannaregio
12 juli 2017 beoordeeld

We hebben in dit restaurant twee maal heel lekker gegeten. Tevens een zeer goede en vriendelijke bediening door eigenaar en zijn dochter. Een aanrader!

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Venetië en geen idee waar we misschien lekker kunnen eten. Naast ons appartement was dit restaurant. 2 anti pasta, 3 First course met een grote fles water voor ongeveer €88. Dit is een gemiddelde prijs voor een restaurant in Venetië. Ik heb genoten van de anti pasta gerechten, de sardien gerecht was verrassend fris zoetzuur. In mijn spaghetti krab zat helaas stukjes schil en proefde nie echt de zoete krabvlees. De hoofd is alleen decoratie. Mijn vriendinnen vonden de zwarte pasta alleen maar naar zout smaken, maar de seafood risotto vond de andere vriendin wel erg lekker. Ik denk dat er betere tenten zijn voor deze prijs.

13 september 2016 beoordeeld

We passeerden deze trattoria dagelijks op weg naar of van ons hotel en we vonden het op tripadvisor...dus, leuk voor een lunch. Heel vriendelijke service ( de dag dat we terugkwamen wou de eigenaar ons zelfs een fles wijn cadeau doen) , eerlijke gerechten, net wat we nodig hadden.

22 mei 2016 beoordeeld

Restaurant is gelegen in een smal straatje dichtbij het treinstation. Je kan er doorlopend eten wat vooral interessant is als je 's avonds niet te laat van tafel wil komen. Kregen het aanbod om een mooie tarbot met vier te delen. Klaargemaakt in de oven met schijfjes aardappel en een ruim assortiment groenten en dit voor € 25 wat zeker redelijk is te noemen vermits je niet opgezadeld zit met contorni. Ook de sintjacobsschelpen zijn erg lekker

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Had hier een snelle hap genomen. Lekker eten, niet duur, vriendelijk personeel. Ga er zeker weer terug. Mooi schone zaak

Reizigers die Trattoria Il Vagone bekeken, bekeken ook

In Trattoria Il Vagone geweest? Deel je ervaringen!