“Twee maal teruggeweest....”

Geclassificeerd als nr. 60 van 1.469 Restaurants in Venetië
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Cannaregio
13 september 2016 beoordeeld

We passeerden deze trattoria dagelijks op weg naar of van ons hotel en we vonden het op tripadvisor...dus, leuk voor een lunch. Heel vriendelijke service ( de dag dat we terugkwamen wou de eigenaar ons zelfs een fles wijn cadeau doen) , eerlijke gerechten, net wat we nodig hadden.

22 mei 2016 beoordeeld

Restaurant is gelegen in een smal straatje dichtbij het treinstation. Je kan er doorlopend eten wat vooral interessant is als je 's avonds niet te laat van tafel wil komen. Kregen het aanbod om een mooie tarbot met vier te delen. Klaargemaakt in de oven met schijfjes aardappel en een ruim assortiment groenten en dit voor € 25 wat zeker redelijk is te noemen vermits je niet opgezadeld zit met contorni. Ook de sintjacobsschelpen zijn erg lekker

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Had hier een snelle hap genomen. Lekker eten, niet duur, vriendelijk personeel. Ga er zeker weer terug. Mooi schone zaak

3 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker even heen gaan om te eten. We hadden een voorgerecht, hoofdgerecht, fles huiswijn en 4 limoncellos voor 123 euro. Omdat mijn vrouw jarig was kregen we nog een lekker cadeau. Prima vlees alleen de tagliata had wat zeentjes. Bediening is alert en vriendelijk. Leuk even een praatje maken. Het steegje loop je zo voorbij, zit bij een grote brug. In het steegje kun je rustig buiten zitten. Wc was prima.

12 september 2015 beoordeeld

Op het einde van een wandeling door cannaregio toevallig in dit kleine straatje beland, dit restaurant opgemerkt en door de uitgebreide kaart aan visgerechten besloten om 's avonds hier eens te komen eten.Er hangt een geweldige sfeer en de bediening is er uitstekend. We hebben wel gekozen voor een uitgebreider diner: spaghetti alle vongole veraci della laguna en scampi alla griglia met als afsluiter de befaamde tiramisu.Omdat we visliefhebbers zijn als afsluiter van ons weekje Venetië nogmaals een bezoekje gebracht aan dit fantastische restaurant: tagliolini al granchio, branzino ai ferri, panna cotta. We werden prompt herkend en de service was voor zover het nog kon nog beter dan de eerste keer. Het was er wel vrij druk en door een misverstandje kregen we de rekening voor we de kans hadden om nog een koffie te bestellen, maar dat werd meer dan goed gemaakt.
Voor ons topklasse, wanneer we nog eens in Venetië komen, mogen ze voor ons een tafeltje vrij houden.
En voor het fantastische team: Proficiat, doe zo verder en de grappa heeft ons fantastisch gesmaakt!!!

Reizigers die Trattoria Il Vagone bekeken, bekeken ook

In Trattoria Il Vagone geweest? Deel je ervaringen!