22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn als huwelijksreis naar hier gekomen en het was echt top.
Goede verbinding tussen eiland en Venetië.
Zeer vriendelijk personeel die altijd meteen bereid waren om te helpen.
Wij hadden een suite en deze was prachtig. Groot zeer netjes. Elke ochtend en avond werdt alles in de kamer terug aangevuld. Het eten zowel het ontbijt als al de rest was af. Roomservice was vriendelijk en vlot. Op een gegeven moment zat de boot vol, we wilde iets gaan drinken boven op het dak, we hebben zelfs gratis hapje en cava genereren gewoon omdat de boot vol zat. Echt geweldige. Iedereen is zo vriendelijk en kan perfect Engels.
Het eiland zelf is prachtig en het hotel natuurlijk ook. Gewoon al het uitzicht is geweldig. We zijn hier maar 4 dagen geweest en wilde gerust nog een pak langer blijven zo dat we nog meer puur van het hotel konden genieten. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenvaren aan het hotel heb je reeds een wauw gevoel. Mooie lobby, en een vriendelijke ontvangst aan de receptie. De kamer op zich was ruim en netjes, maar eerder sober voor een vijfsterrenhotel hotel, beetje teleurstellend. Prachtige tuin. Ontbijt was verzorgd en een ruim aanbod. Het restaurant in de lobby is zeker een aanrader, ook het "Sagra rooftop restaurant" is een aanrader. Zeer mooie Spa, maar peperduur.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

20 minuten per bootje vanaf San Marco plein. Prachtig gelegen op eiland, ziet er zeer verzorgd uit (mooi aangelegde tuin). Pas 2 jaar geleden geopend (heb me laten vertellen dat het eerst een ziekenhuis was, daar is niets meer van te zien). Ruime moderne kamers. Aanbeveling is ook dakterras met zwembad. Maar je kan er ook gewoon lekker loungen of eten. Bijkomend voordeel, ze hebben op het eiland (<5 minuten lopen) ook een sterren restaurant waar je uitstekend (uiteraard niet goedkoop) kan eten

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
17 augustus 2017 beoordeeld

Super hotel op een privé eiland in de lagune van Venetië. Zeer behulpzaam personeel met kennis van de stad. Zeer proper. Ruime kamers met alle comfort. Uitgebreid buffetontbijt. Mooi restaurant/bar op 4e verdieping met zwembad. Prachtige tuin. Ook voorzieningen (speeltuin, zwembad) op domein afgesloten van de rest van het hotel zodat je in alle rust kan genieten van de vakantie!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld

Prachtig resort, van alle gemakken voorzien. Wel Amerikaanse vriendelijkheid dus de vraag is of je dat wenst. Kamers niet ruim maar zeker met het zicht op zee werkelijk prachtig. Verder gebruik gemaakt van zwembad en spa.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner