“Italiaanse charme”
Beoordeling van Bistrot de Venise

Bistrot de Venise
Reserveren met
Bistrot de Venise is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 52 van 1.460 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: San Marco
2 maart 2017 beoordeeld

Bistrot de Venise is restaurant met 'klassieke' uitstraling. Het onthaal en de bediening waren prima!
De menukaart lijkt eerder prijzig, maar na het proeven van de gerechten is dit een zeer rechtvaardige prijs! De pasta met langoustines was ronduit schitterend en de aanbevolen wijn was een prima match!
Het hapje dat vooraf aangeboden werd, was zeer fijn!
Een adresje om zeker in het achterhoofd te houden bij een bezoek aan Venetië!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Bistrot de Venise
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 januari 2017 beoordeeld

Dit is zonder meer een klasse restaurant. Warm en romantisch interieur. Heel vriendelijk ontvangst. Zeer aangename en vriendelijke bediening. Super lekkere klassieke Italiaanse gerechten. Prima wijnen die perfect bij de gerechten aansluiten. Niets maar dan ook niets op aan te merken. Goedkoop; neen niet echt maar....... als je ziet wat je op je bord krijgt dan betaal je geen cent te veel. Proficiat aan het voltallige team. Mochten wij ooit terug komen naar Venetië dan gaan wij zeker terug.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant. Klassieke keuken en bediening. Prachtige wijnen en erg goede kwaliteit prijs verhouding. Als je het er qua prijs voor over hebt zeker doen.

Mooie gerechten met witte truffel. Maar ook prachtige gerechten met gans. Oud Italiaans op zijn best. Volgende keer zeker weer

Sergio_Fragiacomo, Direttore van Bistrot de Venise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2016

Many thanks Jwek
I am not used to answer to positive reviews but I really think you matched the sense and the spirit of our Cuisine, giving the chance to the many tripadvisor readers to make the right choice ...classic and historic venetian italian cuisine paired with a deep research of italian wines...that's it!!!!...no strange combination of taste, no fusion, no surprisingly architectures on the dish but a true passion to basic ingredients to rediscover old fashioned recipes that made the history of european cuisine
Thanks again
Sergio Fragiacomo

5 oktober 2016 beoordeeld

Lunch met 6 personen, buiten op het terras en zicht op de gondels. Vriendelijke bediening, kelner Walter gaf uitleg over de gerechten. Goede mozarella,st jacobs vruchten,pasta,smaakvolle gevulde ravioli,tuna, amberjack vis en lekkere tiramisu.

18 augustus 2016 beoordeeld

Wij werden ontvangen door een zeer aanwezige ober die zichzelf heel graag hoorde praten. Het menu zag er veelbelovend uit, maar helaas leverde het keukenteam ver beneden maats. Onze eendenborst smaakte naar lever en had een vreemde structuur, maar de bediening was totaal niet geinteresseerd in onze kritiek. De gevulde pasta vooraf was bedekt met zoete kletskoppen en leek wel een desert. De artisjoksoep met gerookte kaas en eendenborst was zwaar en vet. De tomatensoep bevatte een koud bolletje groentenmousse waardoor het hele gerecht lauw was. Bij ons was het enthousiasme voor een uitvoerig desert weg zodat we een Tiramisu hebben gedeeld, deze was goed. 4 personen, 4 voor-en hoofdgerechten en 1 toetje, geen wijnen, geen likeur en geen koffie....rekening € 273. Dit was voor ons absoluut de laatste keer dat wij hier gegeten hebben. Hoop pretenties, maar deze avond helaas geen kwaliteit.

Reizigers die Bistrot de Venise bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Bistrot de Venise geweest? Deel je ervaringen!