“Super lekkere tramezzini’s!”

Geclassificeerd als nr. 160 van 1.646 Restaurants in Venetië
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Dorsoduro/Accademia
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn om even pauze te nemen als je een dagje aan het genieten bent in Venetië. Bij toeval kwamen we dit zaakje tegen. We waren op zoek naar tramezzini’s en ja hoor, we zagen de schalen met doeken en de overheerlijke sandwiches. We hebben er meerdere geprobeerd. Ze waren heerlijk! Echt de moeite waard. Vriendelijk personeel en relaxte sfeer. Ook onze oudste is nu verslaafd aan tramezzini!

Datum van bezoek: juli 2018

14 februari 2017 beoordeeld

Ik werd aangetrokken door de gezellige aankleding van de tent. Het is heel klein, maar heeft enorm veel sfeer. Ik heb daar ruim 2,5 uur gezeten met een goed boek en heerlijke wijn. Het eten is een beetje aan de dure kanten, maar het is elke cent waard. Zo verslond ik een gevulde inkvis met groentes en bloemkool puree. Heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2017
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag te hebben rondgelopen in Venetië wijntjes gaan drinken bij Estro. Wij wilden een wijnproeverij doen maar deze moet je van te voren reserveren. Ipv een wijnproeverij heeft de bediening ons verschillende wijnen gebracht. De wijnen waren lekker en de bediening was zeer goed! Helaas waren wij te vroeg en was de keuken nog niet open. Ondanks dat een aantal heerlijke hapjes op!

Datum van bezoek: augustus 2016
30 november 2015 beoordeeld

Hier voor een uurtje geluncht, we bestelden het lunchmenu (17,50) wat die dag bestond uit een spaghetti ragu / carpaccio, simpele groene salade, een (goed!) glas wijn en een espresso na. De gerechten waren mooi opgemaakt, het restaurant prettig om even op adem te komen.

Datum van bezoek: november 2015
22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste avond in Venice, wij waren hier al een paar keer langs gekomen.
Prima gerechten uitstekend klaar gemaakt van super verse ingrediënten en mooi opgemaakte borden! Gestart met twee gerechten op advies van ober, vitello tonato en diverse vlees soorten van de streek!!
Daarna samen toch nog een prachtige rundertartaar!! Dit met een mooie Soave wijn.
Enig punt van kritiek, personeel mag er beter op wijzen dat er ook open wijnen zijn?

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Estro bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Estro geweest? Deel je ervaringen!