“Aangenaam, lekker eten, goede prijs-kwaliteit !”

Ristorante Trattoria Cherubino
Geclassificeerd als nr. 162 van 1.599 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: San Marco
12 maart 2018 beoordeeld

3 keer gaan dineren in één week, dat wil wat zeggen. Heerlijke, typisch Italiaanse gerechten, met zorg klaargemaakt en zeer smaakvol. Een ruime keuze aan Italiaanse wijnen. Vriendelijke en professionele bediening. Een correcte prijs, een aanrader !

28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen en weer een goede keuze. We hebben lekkere pasta gegeten met daarvoor bruschetta met tomaat. Superlekker. Ook de huiswijn is een aanrader. Goede prijs kwaliteit!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland, heel lekkere mosselen gegeten en een overheerlijke risotto. Snelle en vriendelijke service, wat super is!

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de moeite waard...
Lekkere gerechten, zeker de visgerechten. Vriendelijke bediening en een leuk sfeertje.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van iemand uit de omgeving van Venetië, hebben wij hier gegeten. Veel keuze uit authentieke Italiaanse gerechten. Heerlijk en ruime porties. Personeel was erg vriendelijk. Veel Italianen kwamen eten wat altijd een goed teken is. Bij een volgend bezoek aan Venetië gaan we weer genieten.

Reizigers die Ristorante Trattoria Cherubino bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice
Venetië, City of Venice

In Ristorante Trattoria Cherubino geweest? Deel je ervaringen!