Beoordeeld op 4 april 2019 via mobiele applicatie

Venetië van dichtbij, het was erg leuk om te ervaren.Wel koud dus goed aankleden. Eten was redelijk. Het was ook niet Erg druk bij de San Marco plein. Souvenirtjes waren ook redelijk geprijsd en en verkopers erg vriendelijk. Leuke plaats om nog een keer te bezoeken.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Geachte Gast,
We zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hilton Molino Stucky. Uw ervaringen zullen we delen met het team. Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hilton Molino Stucky Venice of in een van de andere Hilton Hotels.

Beoordeeld op 13 februari 2019

Dit hotel is echt een aanrader. Het is nu de 7de keer dat we er zijn geweest. Het ligt net buiten het toeristische gedeelte van Venetië daarom is het er ook rustig. Het restaurant in het hotel is wel vrij duur maar op enkele minuten wandelen van het hotel zijn er enkele lekkere typische italiaanse restaurantjes. Er is ook een shuttle service waarvoor je 1-malig moet betalen. Heel gemakkelijk. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie, het kuispersoneel en ontbijt. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Ikheb wel de indruk dat de keuze beperkter is dan vroeger. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2019
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Geachte mevrouw,

Beoordeeld op 11 december 2018

Prachtige ruime kamers. Heel leuk zwembad op het dak met aangename bar. Ook de rooftop bar is zeer aangenaam 's avonds. Heel goede boot shuttle dienst. Zeer vriendelijk personeel. Zeer ruim ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: augustus 2018
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Geachte Gast,
We zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hilton Molino Stucky. Uw ervaringen zullen we delen met het team en wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hilton Molino Stucky Venice of in een van de andere Hilton Hotels.

Beoordeeld op 7 november 2018

We verbleven hier slechts één nacht maar waren zeer tevreden over het hotel. Vriendelijke ontvangst, zeer uitgebreid en lekker ontbijt en perfecte kamers, mag natuurlijk ook wel voor zo'n hotel.
De shuttle is een troef en wordt dan ook veel gebruikt.

Datum van verblijf: juli 2018
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Beoordeeld op 12 augustus 2018

Dit hotel is gelegen op het eilandje Giudecca, dus niet op het eiland waar het San Marcoplein ligt. Geullig heb je een shuttle boot die je om de 20 minuten naar San Marco brengt. Het kost je eur 7,50 per volwassene, voor je gehele verblijf. Dus dat valt mee. Het is een mooi groots hotel. Kamers zijn erg ruim, met wat verouderd meubilair maar wel goed onderhouden. Personeel erg vriendelijk en beschaafd, met name in de restaurants, bijzonder aardig! De eerste nacht zater we in kamer 121 maar hier deed de airco het niet goed en kwam er een vieze lucht uit. Gelukkig werd het snel en adequaat opgelost en kregen we de volgende dag een andere grotere familiekamer 335 wat aan niets ontbrak! Het personeel was erg betrokken mn mevrouw Valentina, heel aardig mens ! Belangrijk detail is de rooftop bar met live DJ in het weekend. Heel leuk! Groot kans dat ik hier terugkom, een van de beste Hiltons !

Kamertip: zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: augustus 2018
MolinoStuckyHilton, General Manager van Hilton Molino Stucky Venice Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Geachte Gast,
Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hilton Molino Stucky Venice of in een van de andere Hilton Hotels. Met vriendelijke groet,