“Sfeervol keurige correcte bediening heerlijke gerechten”
Beoordeling van Hostaria Osottoosopra

Keukens: Bar
Wijk: Dorsoduro/Accademia
Wijk: Dorsoduro/Accademia
4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol keurige correcte bediening heerlijke gerechten.

Een menukaart met een iets wat afwijkende keuze, maar misschien daarom wel erg lekker.

De bediening is correct en heel vriendelijk.

Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige ontspannen romantische sfeer met een mooie menu kaart en uitstekende wijnen. De rundvlees wang en ravioli waren subliem. Drie gangen en koffie en fles water en wijn totaal 70 euro, met korting van the Fork. Een hele andere ervaring dan de andere restaurants in deze wijk.

Datum van bezoek: februari 2019
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn tiens wezen eten; het was iets meer aan de prijzige kant maar het eten was heerlijk!! Aanrader als je goed uiteten wilt. De sfeer is gezellig en de bediening is uitstekend, echt perfect! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening die de beste ravioli serveren!!
Als dessert moet je gewoon de cheesecake eten, zooooo lekker!!

Datum van bezoek: november 2018
16 september 2018 beoordeeld

De eigenaar had zijn best gedaan om ons zijn beste tafeltje te geven gezien we onze huwelijksverjaardag daar vierden: het tafeltje aan het raam (buiten zitten is namelijk niet mogelijk- boven zitten is nogal benepen).
Fijn is dat je de kaart via QR code kan inscannen en onmiddellijk met foto's de gerechten kan zien die je kan bestellen. De kaart vonden wij echter wel wat beperkt.
We namen als VG een pasta met (zeer overheersende) ansjovissaus (moet je voor zijn), en de ravioli met truffelolie, als HG de vis van de dag en de varkenswangetjes. Beiden waren lekker, maar porties VG en HG wel klein. Als dessert chocomousse en tiramisu, beiden lekker.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Hostaria Osottoosopra bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Hostaria Osottoosopra geweest? Deel je ervaringen!