“Hele lekkere glutenvrije pizza’s ”
Beoordeling van Pizzeria Oke

Pizzeria Oke
Geclassificeerd als nr. 588 van 1.668 Restaurants in Venetië
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Dorsoduro/Accademia
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader om naartoe te gaan wanneer je een glutenallergie hebt. Je zit heerlijk aan het water. Glutenvrij bier, goede wijn keus uit verschillende heerlijke pizza’s en andere maaltijden.

Datum van bezoek: juli 2018

1 juni 2018 beoordeeld

We aten pizza en salade. Daarbij dronk in een spritz die een beetje flauw was, De slade adriatico was fantastisch en mijn reisgenoten waren enthousiast over de pizza. De rekening was alleszins betaalbaar

Datum van bezoek: mei 2018
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje buiten de gangbare paden en dasr om juist leuk. Het pand is volgens mij een oud pakhuis, sfeervol.
Ik had een pittige pizza en als lunch best wel veel (en lekker), mijn vrouw had een specialiteit van het huis vegetarische gnocchi. Gelukkig mocht ik deze proeven west ze waren erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2018
3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel en hip restaurant. Prima pizza’s en wijnen. Iedere keer als we in Venetie zijn komen we er een keer.

Datum van bezoek: februari 2017
7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke glutenvrije pizza gegeten. Enorm aanbod, veel keus. Ligt leuk met terras aan het water. Simpel restaurant.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Pizzeria Oke bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Oke geweest? Deel je ervaringen!