“Prrrachtige locatie”

Geclassificeerd als nr. 567 van 1.559 Restaurants in Venetië
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Dorsoduro/Accademia
1 juni 2018 beoordeeld

We aten pizza en salade. Daarbij dronk in een spritz die een beetje flauw was, De slade adriatico was fantastisch en mijn reisgenoten waren enthousiast over de pizza. De rekening was alleszins betaalbaar

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje buiten de gangbare paden en dasr om juist leuk. Het pand is volgens mij een oud pakhuis, sfeervol.
Ik had een pittige pizza en als lunch best wel veel (en lekker), mijn vrouw had een specialiteit van het huis vegetarische gnocchi. Gelukkig mocht ik deze proeven west ze waren erg lekker.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel en hip restaurant. Prima pizza’s en wijnen. Iedere keer als we in Venetie zijn komen we er een keer.

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke glutenvrije pizza gegeten. Enorm aanbod, veel keus. Ligt leuk met terras aan het water. Simpel restaurant.

5 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De salades en pasta's zijn erg lekker bediening kan wel wat sneller let wel op dat er op het terras 3 euro pp bij komt voor je zitplaats maar het is het wel waard

Reizigers die Pizzeria Oke bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Pizzeria Oke geweest? Deel je ervaringen!