“Mooie lokatie, goede prijs/kwaliteit verhouding.”

rio novo venice officieel profiel
Een tafel reserveren
ma 17-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 82 van 1.668 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Wijk: Dorsoduro/Accademia
Wijk: Dorsoduro/Accademia
17 augustus 2018 beoordeeld

We zaten binnen omdat het te hard waaide om buiten lekker te kunnen zitten.
Binnen staan er een zestal tafels waarvan er drie bezet waren.
Buiten waren bijna alle tafels bezet. De buitentafels kijken uit op één van de grotere grachten van Venetië, waardoor je wat meer waterverkeer hebt.

We hadden pizza's besteld en daar hoefden we niet lang op te wachten. De pizza's zijn oké, maar niet bijzonder. We hebben ze ook wel eens lekkerder gehad; ook in Nederland.
We hadden de indruk dat ze het jammer vonden dat we alleen maar pizza's hadden besteld; en niet een groter pasta-gerecht of iets dergelijks.

Datum van bezoek: juli 2018

7 februari 2018 beoordeeld

Aangezien we hier in een restaurant terecht kwamen, gespecialiseerd in visgerechten, bestelden we zowel voor het voorgerecht als het hoofdgerecht een visbereiding.
We hebben het ons niet beklaagd. Super vers en heel lekker !
De Pinot Grigio paste er perfect bij !

Datum van bezoek: februari 2018
19 juni 2017 beoordeeld

Heel mooi gelegen direct langs het water. Het eten viel voor ons wat tegen: uitgedroogde lasagna en een stukje kip van op de grill zoals je het zelf kan klaarmaken thuis. Redelijk prijzig. Wel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2017
philadelphiasnc, Proprietario van rio novo venice officieel profiel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

luckily we have many people from holland that really appreciate our cuisine (average 4.7 in 2017)

sorry to tell that if you want to spend no more than 10 bucks, fast food is your place. high quality italian cuisine has its cost. WE WILL NEVER SACRIFICE QUALITY TO SAVE 2 BUCKS. this is the real reason of 2 stars rating.

2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was lekker eten. Pizza was zeer goed. Carbonara was oke. Tiramisu was zeker oke. Een 4/5 voor mij!! Vriendelijke mensen. Gratis WiFi en je kan je smartphone opladen. Mooi zicht op een kanaaltje en de bootjes

Datum van bezoek: april 2016
2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten: Caprese, spaghetti carbonara en pizza proscuitto. Op zijn Italiaans gemaakt. Weinig tralala maar lekker. De ober was zéér vriendelijk. We hebben afgesloten met een traditionele en goeie tiramisu. Als je honger hebt en je bent in de buurt. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die rio novo venice officieel profiel bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice
Venetië, City of Venice

In rio novo venice officieel profiel geweest? Deel je ervaringen!