“Goede keuken, mooi rustig plekje”

Al Ponte Storto Osteria con Cucina
Geclassificeerd als nr. 147 van 1.705 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: San Polo
4 weken geleden beoordeeld

Hier 2 keer gegeten tijdens ons verblijf. Beide keren genoten.
Ook de wijn was prima. Leuk en rustig plekje. Wel verstandig om te reserveren

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben zeker geen spijt dat we dit restaurant gekozen hebben. Het was zeer lekker en vers, zowel de vis-als de vleesgerechten. Het is zeker een aanrader van aperitief tot dessert.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijke huisgemaakte hapjes, de typisch Venetiaanse Cicciera (of zoiets) met een heerlijk glas wijn bij voor Eur 1.50/glas!
Hier gaan we zeker terug de volgende keer we in Venetië zijn.

Datum van bezoek: juli 2016
21 mei 2015 beoordeeld

Struinend door de smalle straatjes en over de vele bruggetjes, op zoek naar een mooie restaurant voor de "pranzo" belanden wij bij al ponte storto. Wat hebben wij geluk gehad dit zaakje te mogen ontdekken. Niet alleen het warme welkom maar ook de keuken is meer dan verrassend. Alle gerechten zijn met smaak bereid en kakelvers! Spaghetti Vongole! een Topper, de beste in Venetië. En wij kunnen het weten, wij hebben ze overval gegeten.
Maar ook de gnochi, of de Pesce e verdure friti. Anders dan je normaal verwacht! Vergeet ook niet de Tagliatta di Manzo, kwaliteit staat voorop voor zowel de keukenbrigade als de bediening. Oei! wat zeker de moeite waard is en bestel het echt! de Melanzane Parmiggiona. Kom je in Venetië? Vergeet dan zeker niet hier aan te schuiven voor een pranzo of cent.

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer
11 mei 2014 beoordeeld

Klein knus familierestaurant met erg goed eten voor een schappelijke prijs en met heel vriendelijke mensen. Een verademing tussen alle matige toeristenzaken en een echte aanrader. Rundvlees dat ik gegeten heb was van uitzonderljke kwaliteit.

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Reizigers die Al Ponte Storto Osteria con Cucina bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Al Ponte Storto Osteria con Cucina geweest? Deel je ervaringen!