Beoordeeld op 28 juni 2017

Hier kan ik alleen maar positief over zijn, en dit op alle gebied, onthaal, netheid van de kamer die meer dan in orde was, service. Ze staan steeds paraat om behulpzaam te zijn. Kortom dit was voor ons een pracht ervaring. Centrale ligging en alles op wandelafstand. Het ontbijt was voor mij perfect maar ik ook niet moeilijk over ontbijten, maar er is meer dan voldoende en naar ieders keus De barman verdient meer dan een dikke pluim Walter, man, het was plezant kennismaken Wat ons betreft een absolute aanrader. Gezellig dus. Waarvoor dank aan iedereen van het personeel

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 5 november 2016

Verzorgd hotel, gezellig overdekt terras, lekker eten , vriendelijk personeel en op een hup van het San marco plein, meer moet dat niet zijn. Betaalbaar en uiterst super . een aanrader voor wie venetie wil bezoeken

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 maart 2015

Het hotel is ideaal gelegen,heeft zeer propere kamers,ze worden zelfs klaargemaakt voor de nacht,heeft een zeer goed ontbijt.Personeel spreekt goed engels.Gratis safe,minibar aanwezig met redelijke prijzen.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2014 via mobiele applicatie

Supermooi hotel midden in venetie, dichtbij alles eigenlijk. Langs een vd drukkere routes met gondels. Alle luxe Is er, perfecte verzorging. Prijs voor zo'n hotel alleszins redelijk. Hygiëne prima! Mooie kamers, frisse badkamer, 24 uurs receptie, wellness en fitness. En in aantal kamers leuk uitzicht op kanaal.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 8 september 2014

uitstekend gelegen tussen Rialto en San Marco, met taxiboot aanlegplaats aan het hotel, prachtig moderne kamers en badkamer, uiterst vriendelijke ontvangst
hondvriendelijk, tot zelfs een veldbed en eet-en drinkkom toe
lekker ontbijt en heerlijk restaurant
kregen upgrade naar kamer met terras in de ochtendzon
spa met fantastische masseur

Kamertip: 356 met terras en zicht op de daken