26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben bij novotel geboekt voor 4nachten met WiFi ontbijt en garage we kwamen hier de garage moet je betalen de WiFi is super slecht de ontbijt stelt echt niet zo de kamers en de Interiur is goed niet om op te merken maar in Venetië is als duur en meestal afzetters

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

22 juli 2017 beoordeeld

De executive room heeft de gebruikelijke inrichting van Novotel en is ideaal voor ons gezin (2 volwassenen en een kind.). Toch een aandachtspunt: Het douchegordijn was in onze kamer onderaan niet meer zo netjes. Best regelmatig vervangen of overwegen om een vast douchescherm te plaatsen. Dit is hygienischer. Airconditioning en internet werken heel goed.Het openluchtzwembad met ligstoelen is handig om even te verpozen en paalt aan het terras van de bar. De bar zelf is niet zo mooi ingericht en is ook niet gezellig. de (lederenlook)zetels zijn helemaal versleten en overal gescheurd. Deze moeten dus dringend vervangen worden. Voor een Novotel is dit echt niet aanvaardbaar. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels
Het hotel is een goede uitvalsbasis voor wie met de auto komt om Venetie te bezoeken.Er is een afgesloten parking in open lucht waar je voor 6 euro per dag kan parkeren De bus stopt net om de hoek en je bent in ongeveer 30 minuten in Venetie. Tickets voor de bus kan je in het hotel kopen.Er is een benzinestation naast het hotel en een supermarkt op wandelafstand.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Beste gast,

Andrea Morandini - general manager

24 mei 2016 beoordeeld

Aangenaam Novotel standaard, maar openbaar vervoer is niet ideaal om naar Venetië te reizen. Na 22 uur geen mogelijkheid meer om terug te keren naar Hotel. ( 2 km te voet vanuit Mestre Centrum) Ontbijt is verzorgd. Bar is eerder duur, en vaak lang wachten op bediening.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2016

Beste gast,

30 april 2016 beoordeeld

Novotel Venetië Mestre Castellana ligt op het vasteland in de stad Mestre, vlakbij Venetië. Een goed alternatief voor de (extreem)dure en matige hotels in Venetië zelf. In 15 min. ben je met de taxi in het Novotel vanaf de Marco Polo luchthaven. De ligging is aan de rand van het centrum van Mestre. In 10 min. lopen ben je op het oude plein van Mestre met de arcades en leuke restaurantjes (een aanrader om hier te eten: veel lokalen en goede prijs/kwaliteitverhouding - stukken beter dan in Venetië zelf). Op een kleine 10 minuten lopen van het hotel is de bushalte van lijn 2. Deze bus rijdt van Mestre naar Venetië (vertrekt iedere 10 minuten en tot na middernacht): in 20 min. ben je in hartje Venetië. Ideaal! Wel jammer dat het voetpad van het hotel naar de halte op een gegeven moment ophoudt ,waardoor je een stukje langs de weg moet lopen.
Kamers zijn ruim, heerlijke bedden en vriendelijk personeel. De badkamer is oké, maar voor Novotelbegrippen wat gedateerd (klein bad, de temperatuur van de douche was lastig te regelen - kokend heet en dan weer koud).
Het ontbijt is prima qua keuze, maar het is zó druk in de ontbijtzaal dat continue van alles op is. Bijna dagelijks was het brood en het fruit op. Geen incident. Het bijvullen ging traag en vreemd genoeg kwam er iedere keer maar een beetje nieuw, waardoor het in een mum van tijd weer op was. Eén keer moesten we in de rij wachten om de ontbijtzaal in te gaan. Dit moet echt beter. Wifi is prima, maar erg omslachtig systeem om het te gebruiken: je moet steeds weer opnieuw inloggen en allerlei schermen door. Onhandig en zeer irritant !!

Prima hotel voor een stedentrip Venetië. Ook een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, zoals Padua en Vicenza. De bus die bij het hotel stopt rijdt rechtstreeks naar Mestre-station vanwaaruit je alle kanten op kan met de trein.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We thank you for the many advices you wanted to leave that we will help us to improve our level of service. Hope to see you soon back at our hotel.

25 januari 2016 beoordeeld

Ideaal hotel als je met de auto naar Venetië komt. Afgesloten parking, klein maar prima zwembad. Kamers en ontbijt prima. Ideaal om daarna met de auto naar de parkeerplaats van Terminal Fusina te rijden. Van hier kan je dan een taxiboot nemen naar Venetië.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Sergio M, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2016

Dear Guest,

Andrea Morandini - general manager