“Goed hotel op aanvaardbare afstand van Venetie”
Beoordeling van Novotel Venezia Mestre

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Novotel Venezia Mestre
Beoordeeld als nr. 159 van 387 hotels in Venetië
Eco-leadersNiveau Zilver
22 juli 2017 beoordeeld

De executive room heeft de gebruikelijke inrichting van Novotel en is ideaal voor ons gezin (2 volwassenen en een kind.). Toch een aandachtspunt: Het douchegordijn was in onze kamer onderaan niet meer zo netjes. Best regelmatig vervangen of overwegen om een vast douchescherm te plaatsen. Dit is hygienischer. Airconditioning en internet werken heel goed.Het openluchtzwembad met ligstoelen is handig om even te verpozen en paalt aan het terras van de bar. De bar zelf is niet zo mooi ingericht en is ook niet gezellig. de (lederenlook)zetels zijn helemaal versleten en overal gescheurd. Deze moeten dus dringend vervangen worden. Voor een Novotel is dit echt niet aanvaardbaar. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels
Het hotel is een goede uitvalsbasis voor wie met de auto komt om Venetie te bezoeken.Er is een afgesloten parking in open lucht waar je voor 6 euro per dag kan parkeren De bus stopt net om de hoek en je bent in ongeveer 30 minuten in Venetie. Tickets voor de bus kan je in het hotel kopen.Er is een benzinestation naast het hotel en een supermarkt op wandelafstand.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Andrea Morandini - general manager

24 mei 2016 beoordeeld

Aangenaam Novotel standaard, maar openbaar vervoer is niet ideaal om naar Venetië te reizen. Na 22 uur geen mogelijkheid meer om terug te keren naar Hotel. ( 2 km te voet vanuit Mestre Centrum) Ontbijt is verzorgd. Bar is eerder duur, en vaak lang wachten op bediening.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2016

Andrea Morandini - manager

30 april 2016 beoordeeld

Novotel Venetië Mestre Castellana ligt op het vasteland in de stad Mestre, vlakbij Venetië. Een goed alternatief voor de (extreem)dure en matige hotels in Venetië zelf. In 15 min. ben je met de taxi in het Novotel vanaf de Marco Polo luchthaven. De ligging is aan de rand van het centrum van Mestre. In 10 min. lopen ben je op het oude plein van Mestre met de arcades en leuke restaurantjes (een aanrader om hier te eten: veel lokalen en goede prijs/kwaliteitverhouding - stukken beter dan in Venetië zelf). Op een kleine 10 minuten lopen van het hotel is de bushalte van lijn 2. Deze bus rijdt van Mestre naar Venetië (vertrekt iedere 10 minuten en tot na middernacht): in 20 min. ben je in hartje Venetië. Ideaal! Wel jammer dat het voetpad van het hotel naar de halte op een gegeven moment ophoudt ,waardoor je een stukje langs de weg moet lopen.
Kamers zijn ruim, heerlijke bedden en vriendelijk personeel. De badkamer is oké, maar voor Novotelbegrippen wat gedateerd (klein bad, de temperatuur van de douche was lastig te regelen - kokend heet en dan weer koud).
Het ontbijt is prima qua keuze, maar het is zó druk in de ontbijtzaal dat continue van alles op is. Bijna dagelijks was het brood en het fruit op. Geen incident. Het bijvullen ging traag en vreemd genoeg kwam er iedere keer maar een beetje nieuw, waardoor het in een mum van tijd weer op was. Eén keer moesten we in de rij wachten om de ontbijtzaal in te gaan. Dit moet echt beter. Wifi is prima, maar erg omslachtig systeem om het te gebruiken: je moet steeds weer opnieuw inloggen en allerlei schermen door. Onhandig en zeer irritant !!

Prima hotel voor een stedentrip Venetië. Ook een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, zoals Padua en Vicenza. De bus die bij het hotel stopt rijdt rechtstreeks naar Mestre-station vanwaaruit je alle kanten op kan met de trein.

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
Morandini A, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We thank you for the many advices you wanted to leave that we will help us to improve our level of service. Hope to see you soon back at our hotel.
Andrea Morandini - manager

25 januari 2016 beoordeeld

Ideaal hotel als je met de auto naar Venetië komt. Afgesloten parking, klein maar prima zwembad. Kamers en ontbijt prima. Ideaal om daarna met de auto naar de parkeerplaats van Terminal Fusina te rijden. Van hier kan je dan een taxiboot nemen naar Venetië.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Sergio M, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Andrea Morandini - general manager

30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met uitstekende service in dit hotel net buiten Venetie. Erg vriendelijk, correct en behulpzaam personeel. Abslouut aan te raden voor een bezoek aan venetie. 5 min lopen van de bus naar venetie, wel een keer overstappen. Al met al zeker aan te raden

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Sergio M, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2016

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Venezia Mestre Castellana.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Many thanks again.

4 oktober 2015 beoordeeld

Alles was goed geregeld. De digitale check-in was voor mij iets nieuws, maar is heel goed verlopen. Had een late arrival en alles was reeds klaar bij aankomst. De kamer was zeker in orde en bediening ook.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sergio M, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2015

Dear Guest,

Sergio Mobilia - general manager

28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, voorziet in alle voorzieningen van een 4 sterren hotel, prima eten. Helaas mist het hotel sfeer, zowel de kamer als het restaurant/bar zijn erg kaal en sfeerloos.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Met 10 min lopen naar de bushalte ben je binnen 30 min in hartje Venetië.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Sergio M, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Sergio Mobilia - general manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Venetië bekeken
Dorsoduro/Accademia
1.925 beoordelingen
Castello
Best Western Premier Hotel Sant'Elena
Prijzen weergeven

In Novotel Venezia Mestre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Venezia Mestre

Adres: Via Alfredo Ceccherini 21, 30174 Venetië, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Veneto > Provincie Venetië > City of Venice > Venetië
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 10 voordelig hotel in Venetië
Nr. 10 eco-hotel in Venetië
Nr. 80 luxe hotel in Venetië
Nr. 91 familiehotel in Venetië
Prijsklasse: € 65 - € 133 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Venezia Mestre 4*
Aantal kamers: 215
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Accorhotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Novotel Venezia Mestre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Venezia Mestre Hotel Venice
Novotel Hotel Venice
Novotel Hotel Venezia Mestre
Novotel Mestre
Mestre Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?