• Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 272 per nacht.

Hotel Monaco & Grand Canal(Venetië)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 348 per nacht.

Hotel Antiche Figure(Venetië)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 239 per nacht.

Ai Mori d'Oriente Hotel(Venetië)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 200 per nacht.

Hotel Hesperia(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

Hotel Al Sole(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Nuovo Teson(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 268 per nacht.

26 augustus 2013 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2013

23 augustus 2013 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2013

19 augustus 2013 beoordeeld

Fijn hotel op ongeveer een half uur bussen van Venetië. Kamers zijn goed uitgerust met tv, airco en wifi (niet de snelste). Tegenvaller is dat het buitenzwembad slechtst open is van 10-20 uur met een beperkt aantal ligstoelen.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie

Dear Customer

Thank you for taking the time to inform us about your experience following your stay at our hotel.
My team and I are really grateful for your kind words of appreciation, which encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets your expectations.
We look forward to welcoming you back soon at one of the Novotel hotels.
Yours sincerely.

18 augustus 2013 beoordeeld

Met onze 2 kinderen 3 nachten gebleven. De plus was zeker de aanwezigheid van het (kleine) zwembad om even af te koelen alvorens naar Venetie te trekken. In onmiddellijk omgeving wel een busstation met rechtstreekse verbinding maar als je laat terugkeert moet je afstappen aan Halte Piscine en dat is toch wel 15 min wandelen. Kamers zijn niet extreem groot maar clean en kinderen slapen in het divanbed. Ontbijt was OK maar het kan er wel druk zijn als er veel groepen aanwezig zijn. Auto geparkeerd naast het hotel en niet op betaalparking en dit zonder probleem. Op 100m is er een LIDL.

Verbleef: augustus 2013, reisde met familie

Dear Customer

We look forward to welcoming you back soon at one of the Novotel hotels.
Yours sincerely.

14 mei 2013 beoordeeld

hotel was prima, mooie kamer, leuke badkamer, goed onthaal, rustige ligging. Opvallend was wel dat het ontbijt tijdens de weekdagen veel ruimer en "verser" was dan weekend. Misschien is dit te wijten aan het feit dat in de week er veel zakenmensen in hotel zijn(en dus volle pot betalen) en in weekend meestal toeristen die aan "koopje" verblijven..

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2013

Geachte klant

Dank u voor de tijd neemt om ons te informeren over uw ervaringen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Mijn team en ik zijn echt dankbaar voor uw vriendelijke woorden van waardering, die ons aanmoedigen om te houden van onze inspanningen, het waarborgen van de service die wij bieden altijd voldoet aan uw verwachtingen.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug in een van de Novotel hotels.
Hoogachtend.