“Centrale verblijflocatie om diverse locaties te bezoeken”
Beoordeling van Novotel Venezia Mestre

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Novotel Venezia Mestre
Beoordeeld als nr. 156 van 388 hotels in Venetië
Eco-leadersNiveau Zilver
4 september 2013 beoordeeld

Centraal gelegen en dicht bij de uitvalswegen/hoofdwegen. Geen last van lawaai door verkeer.
Dichtbij station in Mestre waardoor je makkelijk met de trein naar Venetië kunt reizen.
Zwembad aanwezig. Alleen tussen 10.00 en 20.00 uur geopend. Voor de warme uurtjes na 20.00 uur helaas dus geen mogelijkheid om een duik te nemen.
Kindervoorzieningen ook alleen later op de dag open. Zou ook overdag wel een paar uurtjes open mogen zijn.
Kamers zijn prima.
Parkeervoorziening rondom hotel zijn voldoende. parkeren op afgesloten terrein van hotel zijn tegen betaling en stond bijna niemand. jammer dat dit voor gasten betaald moet zijn.
Gratis wifi werkt niet altijd overal even goed op de kamers. Dichtbij een wifi point gaat het beter. Zouden toch nog ergens extra wifi point tussen kunnen. In de receptie was de ontvangst goed.
Ontbijt was wel goed maar in het weekend met bijzondere dagen is niet alles te verkrijgen omdat men dan geen levering heeft. Dat is wel een beetje vreemd.

Kamertip: geen verschil
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2013

Geachte klant

Dank u voor de tijd neemt om ons te informeren over uw ervaringen aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug in een van de hotels Novotel.
Hoogachtend.

26 augustus 2013 beoordeeld

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2013

23 augustus 2013 beoordeeld

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2013

19 augustus 2013 beoordeeld

Fijn hotel op ongeveer een half uur bussen van Venetië. Kamers zijn goed uitgerust met tv, airco en wifi (niet de snelste). Tegenvaller is dat het buitenzwembad slechtst open is van 10-20 uur met een beperkt aantal ligstoelen.

Dear Customer

Thank you for taking the time to inform us about your experience following your stay at our hotel.
My team and I are really grateful for your kind words of appreciation, which encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets your expectations.
We look forward to welcoming you back soon at one of the Novotel hotels.
Yours sincerely.

18 augustus 2013 beoordeeld

Met onze 2 kinderen 3 nachten gebleven. De plus was zeker de aanwezigheid van het (kleine) zwembad om even af te koelen alvorens naar Venetie te trekken. In onmiddellijk omgeving wel een busstation met rechtstreekse verbinding maar als je laat terugkeert moet je afstappen aan Halte Piscine en dat is toch wel 15 min wandelen. Kamers zijn niet extreem groot maar clean en kinderen slapen in het divanbed. Ontbijt was OK maar het kan er wel druk zijn als er veel groepen aanwezig zijn. Auto geparkeerd naast het hotel en niet op betaalparking en dit zonder probleem. Op 100m is er een LIDL.

Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie

Dear Customer

We look forward to welcoming you back soon at one of the Novotel hotels.
Yours sincerely.

14 mei 2013 beoordeeld

hotel was prima, mooie kamer, leuke badkamer, goed onthaal, rustige ligging. Opvallend was wel dat het ontbijt tijdens de weekdagen veel ruimer en "verser" was dan weekend. Misschien is dit te wijten aan het feit dat in de week er veel zakenmensen in hotel zijn(en dus volle pot betalen) en in weekend meestal toeristen die aan "koopje" verblijven..

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2013

Geachte klant

Dank u voor de tijd neemt om ons te informeren over uw ervaringen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Mijn team en ik zijn echt dankbaar voor uw vriendelijke woorden van waardering, die ons aanmoedigen om te houden van onze inspanningen, het waarborgen van de service die wij bieden altijd voldoet aan uw verwachtingen.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug in een van de Novotel hotels.
Hoogachtend.

15 januari 2013 beoordeeld

8 dagen half pension. Het overtrof onze verwachtingen! Behulpzaam en vriendelijk personeel.
Zeer gevarieerde maaltijden. Een echte aanrader om te verblijven als je intensief Venetië wilt bezoeken. Met een meerdaagse reiskaart (te verkrijgen bij de receptie) stapten we zonder te hoeven wachten in autobus, waterbus. Aanrader. Hotel is makkelijk te vinden per auto en er is parkeergelegenheid.

• Verbleef: Juni, 2012, reisde met een partner
Ettore C, Direttore van Novotel Venezia Mestre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2013

Geachte Gast, onze familie kamers zijn niet atto personen, 5 personen, maar slechts 4 (2 volwassenen 1 kind -3 volwassenen 1 kind of 3 volwassenen 1 kind). De Italiaanse wet staat niet toe dat om tegemoet te komen voor de veiligheid reden meer december persoon als staat.

Geachte Gast, Kinderen zijn heel speciale gast voor Novotel en kunt u vinden op onze website speciale aanbiedingen voor familie, bijvoorbeeld "Family Extra Room" als u meer ruimte nodig heeft kunt u een tweede kamer voor uw kinderen boeken bij de helft van de prijs van je eigen kamer. De verlaging zal worden gemaakt op de "Best Available Rate zonder voorwaarden." Het ontbijt is gratis voor kinderen tot de leeftijd van 16.

Geachte klant, vind ik het niet erg goed dat u onze diensten, kamers, netheid, Geëvalueerd zonder in het hotel verbleef.

By the way, we hopen u als gast te hebben, dus je kunt echt proberen onze diensten.

Met vriendelijke groet.

Ettore Cavallino
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Venetië bekeken
Dorsoduro/Accademia
1.952 beoordelingen
Castello
Best Western Premier Hotel Sant'Elena
Prijzen weergeven

In Novotel Venezia Mestre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Venezia Mestre

Adres: Via Alfredo Ceccherini 21, 30174 Venetië, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Veneto > Provincie Venetië > City of Venice > Venetië
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 voordelig hotel in Venetië
Nr. 10 eco-hotel in Venetië
Nr. 80 luxe hotel in Venetië
Nr. 91 familiehotel in Venetië
Prijsklasse: € 72 - € 143 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Venezia Mestre 4*
Aantal kamers: 215
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Accorhotels.com, TripOnline SA, Agoda, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Novotel Venezia Mestre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Venezia Mestre Hotel Venice
Novotel Hotel Venice
Novotel Hotel Venezia Mestre
Novotel Mestre
Mestre Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?