Beoordeeld op 9 juni 2018

Ondanks dat er 190 kamers zijn heb je nooit het gevoel dat het druk is. De enorme tuin en groene omgeving zijn een oase van rust. Het zicht vanaf het terras van het Acquerello restaurant is top. Dit hotel staat na 1 bezoek reeds in mijn top 5. 1 minpuntje: de kaart van het restaurant aan het zwembad is nogal beperkt en eenvoudig. Het feit dat het hotel enkel te bereiken is per boot geeft een bijkomende ervaring, vooral indien je rechtstreeks van de luchthaven naar het hotel gebracht wordt.

Kamertip: Kamers welke aan de watertaxi snelweg liggen zijn iets minder rustig door de talrijke bootjes.
Datum van verblijf: juni 2018
ZuinClaudia, Quality and Guest Experience Manager van San Clemente Palace Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

Dear Guest,
thank you for taking the time to review your recent stay at the San Clemente Palace Kempinski with all the TripAdvisor readers.
We really appreciated your generous words and will be more than delighted to host you again for any future vacation in Venice.
Looking forward to welcoming you back,
Kind Regards
Claudia Zuin, Quality and Guest Experience Manager.

Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Op een heerlijk privé eiland ligt dit geweldige hotel in een oase van rust. Met de hotel wtaxi ben je er in 10 minuten. Prachtige kamers. Heerlijk zwembad. Vanaf elke plek een mooie overview

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 september 2017

Ontvangst zeer gastvrij, dames aan receptie zeer vriendelijk. Goede uitleg, mooie upgrade gekregen (in hoogseizoen), goede tips voor Venetië ivm drukte door filmfestival.
Om het halfuur een gratis shuttle boot naar San Marco plein, tot 00.40 's Avonds.
Weinig tafels voor zo'n groot hotel bij hoofdrestaurant, dus ver van tevoren reserveren, zeer beperkte kaart. Locatie prachtig.
Slechte ervaring bij het ,ook kleine, restaurant bij het prachtige zwembad. Beide gerechten met gesneden reepjes biefstuk teruggestuurd. Een en al zeven en vet. In zo'n hotel verwacht je dat niet!! Geen excuses. Oekraïense ober sprak bijna geen engels.
Service bij zwembad uitstekend, bar ook prima.
Kamer zeer ruim, heel schoon,2x per dag schone handdoeken.
Hotel is een heerlijke plek om totaal tot rust te komen na drukte van Venetië. Prijs meer dan waard.

Kamertip: Nergens kamers met balkon, hoge ramen.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 juni 2017

Bij mijn eerste bezoek 3j geleden was het al een top hotel, nu met de spa en massageservice is het plaatje compleet. Wij sliepen in de venetian suite welke een echte aanrader is. Het eten in het fine dining restaurant was ook weer super!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
Beoordeeld op 7 september 2016

Ik vond de kamer mooi! Het minpunt was dat de ramen erg hoog zaten! Ik moest op mijn tenen gaan staan om naar buiten te kunnen kijken! Dus als je op je kamer bent kun je niet naar buiten kijken! Voor de rest wel mooi gemeubileerd!

Kamertip: Het hotel heeft allemaal eenzelfde soort kamers! Heb er verschillende bekeken omdat ik goed uitzicht wilde hebben!
Datum van verblijf: augustus 2016