“Doen!”
Beoordeling van La Biennale di Venezia

La Biennale di Venezia
Geclassificeerd als nr. 48 van 791 dingen om te doen in Venetië
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
3 oktober 2017 beoordeeld

Inventieve en prachtige werken in het arsenaal .Je loopt er rond en ziet altijd vernieuwende en leuke ideeen.... De werken in de giardini vonden we minder de moeite waard...

Schrijf een beoordeling

3 oktober 2017 beoordeeld

Het gedeelte in el giardino/tuinen was het leukste. Ga vroeg en trek je wandelschoenen aan. Mijn persoonlijke voorkeur was Australie, Japan en Rusland. Daarnaast waren er nog heel wat aardige tentoonstellingen: misschien vind je de Finland leuk....! Veel film ingestuurd. Daarnaast kwam Singapore met verassend leuke tentoonstelling in Arsenal: over het gebrek aan geschiedenis. Vraag hier maar naar dan krijg je een goede uitleg.

25 september 2017 beoordeeld

Samen met het Arsanale te bezoeken. Minstens 2 dagen of meer voor uit trekken. Prachtige paviljoens met een gevarieerd kunst aanbod uit landen van de hele wereld.

16 september 2017 beoordeeld

Wat een combinatie van actuele kunst in een prachtig park (Giardini) en havencomplex (Arsenale). Wij deden het op 1 dag, maar eigenlijk moet je hier bijna 2 dagen voor uittrekken. Je neemt best de vaporetto naar Giardini (lijn 2).

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de vierde keer dat we naar de Biënnale zijn geweest. En ook deze keer zijn we weer verrast door de mooie dingen die we hebben gezien. Naast de Biënnale hebben we ook de tentoonstelling van Damien Hirst gezien. Dat alleen al was een bezoek aan Venetië waard.

Reizigers die La Biennale di Venezia bekeken, bekeken ook

In La Biennale di Venezia geweest? Deel je ervaringen!