Beoordeeld op 4 januari 2016 via mobiele applicatie

Wij waren op huwelijksreis onder andere in Venetië in hotel Colombina. Heerlijke tijd gehad. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Zeer schone kamer, twee keer per dag kwam men onze kamer in om op te ruimen en 's avonds het weerbericht en een flesje water bij ons bed. Prima gelegen in een gezellige wijk in Venetië. Kortom, wij waren zeer tevreden!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2015

Omdat we 4n bleven kregen we een iets grotere kamer dan geboekt en dat vonden we al het begin van een goeie service die heel ons verblijf zo bleef. Iedere avond flesje water, pralines op het bed en het weerbericht voor de dag erna. Speciale vermelding voor 'Marco' van de receptie waar we altijd terechtkonden met onze vragen of die ons altijd wel leuke tips kon geven. Als ik nog terugga naar Venetie zal het zeker weer in dit hotel zijn!

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 november 2015 via mobiele applicatie

Reeds de vierde maal te gast in hotel Colombina en steeds heel tevreden. De ligging is perfect de kamers zijn klein maar zeer proper en mooi gedecoreerd. Probeer zeker eens een kamer met stadsterras en geniet van het zicht over de daken van Venetië. Het ontbijt is typisch Italiaans wat inhoud dat het geen groot uitgebreid buffet is maar eerder sober maar van een goeie kwaliteit. De prijs is naar Venetiaanse normen correct maar niet goedkoop. Volgende keer in Venetië komen wij hoogst waarschijnlijk terug naar onze romantische stek aan het San Marco plein.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 september 2015

De kamer was na de lift te bereiken via een moeilijke trap.
Grote kamer. Klein venster. Kleine badkamer met moeilijk zitbad door in de weg zittende balken.
Toiletgerief ruim aanwezig. Iedere dag werd de kamer opgemaakt voor de nacht.
Goed ontbijt maar te weinig personeel . De 2 obers bleven vriendelijk ondanks hun bijna onmogelijke opgave ! Een aanrader qua ligging ondanks de nabijheid van het hechtische San Marco plein en omgeving.

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 september 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale ligging vlakbij de brug der Zuchten en op wandelafstand van het San Marcoplein. Het ontbijt gebeurt in een ruimte die veel te krap is waardoor men veel te weinig privacy heeft.

Kamertip: kamers met zicht op het kanaal boeken
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner