Beoordeeld op 16 december 2016

Smalle kamer, 2,40m breed. Smalle badkamer, 1m breed.
Muren met satijn bekleed, vuile indruk. Zeer oud houten bed met in stof beklede achterwand waar je liever niet per ongeluk aankomt.
Zeepresten van vorige bezoekers hingen nog aan het schaaltje in de badkamer. Afvoer van de douche kon je inkijken en was zeer vies. Deze was dan maar bedekt met een rubberen douchemat die ooit wit is geweest. In de ingemaakte vestiairekast lag haar op de onderste plank, ook niet van ons.
Ons 'balkon' op het eerste verdiep had uitzicht op de Canal Grande, in werkelijkheid keken we uit op de stopplaats van de boten die het zich belemmerden. Het raam konden we niet openen vanwege de geur, daar ons balkon zich net boven een take away pizzeria bevond.
Na een lekkere maaltijd in het centrum en een lekker glas wijn hebben we besloten om ons hotel te annuleren maar eerst voor de zekerheid een ander hotel gezocht om zeker te zijn van slaapplaats. Terug bij Rialto zeiden we vriendelijk dat we ongelukkig waren met onze kamer. No problemo was het antwoord van de vriendelijke recepionist en prompt werd ons een andere kamer getoond. De kamer op zich was beter maar de badkamer was van hetzelfde niveau.
Dan heb ik aan de receptie terwijl ze erop stonden te kijken op de annulatieknop van booking.com geduwd en dus 125euro betaald, de zogezegde no-show voor de eerste nacht. 125euro was beter dan 3 dagen en 2 nachten ongelukkig te zijn. Al bij al hebben we er het beste van gemaakt maar geen van ons beiden heeft nog zin om ooit naar Venetië te gaan

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Uitstekende locatie voor drie dagen!
Kamer 126 heeft ons verblijf aangenaam gemaakt. Een Junior Suite voor ons drieën in typisch Venetiaanse stijl ingericht. Het hotel is centraal gelegen met uitzicht op het Canal Grande en de Ponte di Rialto. Klantvriendelijk personeel bij het ontbijt, dat uitgebreid was. We hadden een ruime keuze aan verse broodjes en vers fruit.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

In dit heerlijk centraal gelegen hotel pal naast de Rialtobrug hebben we een heerlijke hotelkamer gehad met uitzicht op het Canal Grande. Wat een levendigheid en wat een leuke sfeer, zo verschillend op de diverse momenten van de dag. Hotel en ontbijt zijn prima, personeel zeer vriendelijk en accuraat. Ook een mooi dakterras (helaas zonder bediening) met geweldige view op Canal Grande. In directe omgeving prima restaurants. Echte aanrader - we komen terug!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 23 februari 2016 via mobiele applicatie

Prima ligging, centraal gelegen in de stad.
Alles netjes voor elkaar. Schone handoeken, goede kamer leuke sfeer. Mooi kitch op goede manier. Taxiboten voor de deur. Aan de achterzijde geen last van lawaai gehad.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 1 september 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is authentiek Italiaans qua inrichting, prima verzorgd, netjes onderhouden. Qua prijs net zo duur als andere hotels in Venezie maar perfect gelegen. Midden tussen de leuke straatjes, aan het water, bus en taxi voor de deur en naast de Rialto brug. Aanrader dus. Ideaal voor degene die voor het eerst in Venezie komen want dan hoef je niet te zoeken naar je hotel met je koffer achter je aan. Rechtstreeks vanaf de bus of taxi voor je hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015