“Schitterende locatie, als hotel gebuisd”
Beoordeling van Albergo San Marco

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Albergo San Marco
Beoordeeld als nr. 206 van 387 hotels in Venetië
7 januari 2017 beoordeeld

Het voordeel van dit hotel is dat het op slechts 50 meter van het San Marcoplein is gelegen. Op een wip ben je dus op het beroemdste plein van de stad met alle bezienswaardigheden. Een voordeel dat ook een (klein) nadeel bleek te zijn want het is gelegen in een zeer klein steegje (als je met je rug naar de basiliek staat, ga je naar de arcade aan de rechterkant en loop je van de basiliek weg-het is in de eerste steeg rechts). We hebben serieus moeten zoeken want de moderne hulpmiddelen brachten weinig soelaas en het is met koffers niet gemakkelijk slepen over de brugjes van Venetië; Soit, ook qua verbindingen ligt het hotel prima. Haltes van alle mogelijke boten (vaporetto, alilaguna..) zijn in de buurt. Tot zover het enige goede punt van dit hotel.
Normaal ben ik niet echt iemand die naar luxe kijkt, maar dit hotel sloeg alles. Ze hadden een actie waarbij kinderen gratis mochten overnachten maar we kregen slechts één twijfelaar om op te slapen voor mij, mijn vrouw en onze dochter van drie. Toen ik ging klagen, vertelden ze ons dat kinderen tot zes konden samenslapen met de ouders. Bovendien waren er geen vrije kamers beschikbaar. Onze dochter heeft uiteindelijk op kussentjes op de grond geslapen. Schandalig. Daarnaast was de kamer een kruipkot waarop je je amper kon bewegen. Idem voor de badkamer. Een zeer kleine douche waarin je nauwelijks kon bewegen met een vies douchegordijn. Aangezien we aan de voorkant sliepen, hoorden we ook al (!) het lawaai van de straat. Soms leek het alsof we buiten sliepen. Het was goed dat het in de koude wintermaand januari voor verwarming werd gezorgd, maar vervelend als die ongelooflijk warm staat en je ze niet lager kan zetten. Gevolg: verschrikkelijk warm en vaak niet vol te houden. Je kon natuurlijk je venster openzetten, maar gezien het lawaai en de koude buiten was dat natuurlijk ook geen optie. Het ontbijt viel mee; Degelijk maar niet speciaal. Elke dag hetzelfde. Twee soorten broodjes en croissants, fruitsla, 4 soorten beleg, chocopasta en confituur. Goede koffie. Voor ons viel dit hotel tegen. Van buiten ziet het er gezellig uit maar de service was slecht, de kamer verschrikkelijk ...We zouden zeker dit hotel niet aanraden.

Kamertip: Slaap niet aan de straatkant.
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een citytrip. Bedden en badkamer zijn prima, alles is wel een beetje gedateerd. Wordt wel elke dag schoongemaakt, wat erg prettig is! Locatie is top, naast het San Marco plein en dus ook vlakbij een havenstation om weer richting luchthaven te komen.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
14 juli 2016 beoordeeld

Ligging : Het hotel is vlak achter het San Marcoplein gelegen, ongeveer 50 m daarvan af. Men moet enkel een kanaal oversteken en je bent op het plein. Het hotel ligt aan een smal steegje, naast een kanaal. Toch is er ’s avonds weinig geluidoverlast van toeristen.
Wij hadden de auto geparkeerd op overdekte en beveiligde parking op de Piazzale Roma. Verder kan je niet met de auto. Kost wel 30€/dag, maar je auto staat er koel en veilig. Met de waterbus zijn we tot aan halte San Marco gegaan en vandaar was het 10 minuten wandelen tot aan hotel.

Hotel : Betreft een oud hotel (maar dat zijn de meeste) in gemiddelde prijsklasse. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen, daarom is het een kleine doolhof in de gangen om naar je kamer te gaan. Er is geen restaurant aan het hotel, wel een café met enkele fastfood snacks, maar die laten we links liggen. Het ontbijt wordt geserveerd in deze ruimte. Er is genoeg keuze, maar het maakt een wanordelijke indruk. Wij hadden eerst een zolderkamer gekregen waarvan de airco stuk was. Het was er bloedheet. Na een warme nacht zijn we gaan klagen en ging men een technieker sturen, maar toen we ’s avonds laat terugkwamen was hieraan niks gedaan. Te laat om er nog iets aan te kunnen doen, dus wederom warme nacht. De volgende dag zijn we terug gaan klagen en kregen we een andere heel goede kamer. Men was op de hoogte van problemen met onze kamer, maar toch stak men ons hierin. Service is hier dus tekort geschoten.

Kamertip: Geen zolderkamer nemen, klein en niet in de Venetiaanse stijl, slecht werkende airco.
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
23 juli 2015 beoordeeld

Op 20 m van het San Marco plein, op 5 min wandelen van de Rialto brug, een betere ligging kun je je niet wensen. De grote helft van het personeel reageert meestal vrij onverschillig (airco defect? neem mijn ventilator maar mee...). Een glimlach, een inspanning, allemaal wat veel gevraagd. Het ontbijt is redelijk, zonder meer. De kamers zijn net en alles functioneert naar behoren (behalve in één van onze twee kamers waar de airco defect was. Kan gebeuren, enkel spijtig dat er geen enkele poging tot herstelling werd ondernomen)

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
17 augustus 2014 beoordeeld

We hebben 4 nachten in dit hotel geslapen. Dit is ook het enige wat je daar kunt doen.
We dachten dat we in het ander Best Western Hotel bij het San Marco hadden geboekt, maar warschijnlijk hebben ze ons bij overboekingen in dit hotel gezet.
Het is echt een tegenvaller.
Het hotel is rommelig, kleine kamers, oude badkamers en komt een beetje stoffig over.
De kamer is op zich wel redelijk schoon en niet lawaaiig.
Maar het ontbijt is ronduit slecht te noemen. Het hotel ziet er niet groot uit maar heeft heel veel kamers. De ontbijtzaal is bij volledige bezitting ook niet ingericht op alle gasten, dus er staan rijen mensen door het hotel heel om naar het ontbijt te gaan.
Personeel is onderbezet en kan dit niet aan. 1 persoon in het veel te kleine keukentje en 1 persoon in de bediening. Door deze onderbezetting zijn ze zeer chagrijnig en vieren dit bot op de gasten.
Het deed mij een beetje aan de serie Fawlty Towers denken met John Cleese en zijn ober Manuel. Wat de hele situatie ook wel weer vermakelijk maakte;)
Maar er is steeds een tekort aan broodjes, eieren en dergelijke dus het ontbijt kun je beter niet bij boeken en voor dat geld lekker buiten gaan eten.
De locatie is overigens perfect! En de kamermeisjes vriendelijk en de receptie kan er mee door.

Kamertip: Boek een ander hotel, het heeft een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding.
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
2 juni 2014 beoordeeld

Een prima hotel met een zeer goede ligging direct achter het beroemde San Marco plein. De kamers zijn keurig netjes en schoon. Er zijn geen extra faciliteiten op de kamer aanwezig zoals bv. een waterkoker. Een haardroger is wel aanwezig. Iedere morgen een uitgebreid ontbijt met volop keuze! Het receptiepersoneel is correct maar niet echt vriendelijk.

Kamertip: De kamers op de bovenste verdieping, 501, 502 en 503 zijn perfect! Heel ruim met een dakterras!
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
15 oktober 2013 beoordeeld

Als je een hotel zoekt in de nabijheid van het San Marcoplein, dan is dit hotel een aanrader. Maar dat is dan ook de enige reden. De indeling van het hotel is vrij complex en de inrichting komt versleten en oubollig over. Dit geldt ook voor de kamers die bovendien klein zijn. De receptie was correct, maar alles behalve vriendelijk en behulpzaam. Het zelfde kan gezegd worden over de ontbijtservice. Het ontbijt is goed, maar er was altijd iets wat toch weer leeg was. Besluit : zeer goed gelegen maar oubollig hotel met matige service. Goed voor 1 of 2 nachten.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Venetië bekeken
Hotel Royal San Marco
Hotel Colombina
nr. 47 van 387 in Venetië
1.935 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Albergo San Marco geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Albergo San Marco

Adres: Sestiere San Marco 877, 30124 Venetië, Italië (Voorheen BEST WESTERN Albergo San Marco)
Locatie: Italië > Veneto > Provincie Venetië > City of Venice > Venetië > San Marco
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 206 van 387 hotels in Venetië
Prijsklasse: € 40 - € 290 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Albergo San Marco 3*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Fastbooking en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Albergo San Marco met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Albergo San Marco Hotel Venice
Best Western Hotel Venice
Best Western Venice
Venice Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?