• Inclusief ontbijt
Hotel Al Sole(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Colombina(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 241 per nacht.

Hotel Orion(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel Venezia Mestre(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Monaco & Grand Canal(Venetië)
  • Restaurant
Ai Mori d'Oriente Hotel(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Hesperia(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een citytrip. Bedden en badkamer zijn prima, alles is wel een beetje gedateerd. Wordt wel elke dag schoongemaakt, wat erg prettig is! Locatie is top, naast het San Marco plein en dus ook vlakbij een havenstation om weer richting luchthaven te komen.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
14 juli 2016 beoordeeld

Ligging : Het hotel is vlak achter het San Marcoplein gelegen, ongeveer 50 m daarvan af. Men moet enkel een kanaal oversteken en je bent op het plein. Het hotel ligt aan een smal steegje, naast een kanaal. Toch is er ’s avonds weinig geluidoverlast van toeristen.
Wij hadden de auto geparkeerd op overdekte en beveiligde parking op de Piazzale Roma. Verder kan je niet met de auto. Kost wel 30€/dag, maar je auto staat er koel en veilig. Met de waterbus zijn we tot aan halte San Marco gegaan en vandaar was het 10 minuten wandelen tot aan hotel.

Hotel : Betreft een oud hotel (maar dat zijn de meeste) in gemiddelde prijsklasse. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen, daarom is het een kleine doolhof in de gangen om naar je kamer te gaan. Er is geen restaurant aan het hotel, wel een café met enkele fastfood snacks, maar die laten we links liggen. Het ontbijt wordt geserveerd in deze ruimte. Er is genoeg keuze, maar het maakt een wanordelijke indruk. Wij hadden eerst een zolderkamer gekregen waarvan de airco stuk was. Het was er bloedheet. Na een warme nacht zijn we gaan klagen en ging men een technieker sturen, maar toen we ’s avonds laat terugkwamen was hieraan niks gedaan. Te laat om er nog iets aan te kunnen doen, dus wederom warme nacht. De volgende dag zijn we terug gaan klagen en kregen we een andere heel goede kamer. Men was op de hoogte van problemen met onze kamer, maar toch stak men ons hierin. Service is hier dus tekort geschoten.

Kamertip: Geen zolderkamer nemen, klein en niet in de Venetiaanse stijl, slecht werkende airco.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
23 juli 2015 beoordeeld

Op 20 m van het San Marco plein, op 5 min wandelen van de Rialto brug, een betere ligging kun je je niet wensen. De grote helft van het personeel reageert meestal vrij onverschillig (airco defect? neem mijn ventilator maar mee...). Een glimlach, een inspanning, allemaal wat veel gevraagd. Het ontbijt is redelijk, zonder meer. De kamers zijn net en alles functioneert naar behoren (behalve in één van onze twee kamers waar de airco defect was. Kan gebeuren, enkel spijtig dat er geen enkele poging tot herstelling werd ondernomen)

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
17 augustus 2014 beoordeeld

We hebben 4 nachten in dit hotel geslapen. Dit is ook het enige wat je daar kunt doen.
We dachten dat we in het ander Best Western Hotel bij het San Marco hadden geboekt, maar warschijnlijk hebben ze ons bij overboekingen in dit hotel gezet.
Het is echt een tegenvaller.
Het hotel is rommelig, kleine kamers, oude badkamers en komt een beetje stoffig over.
De kamer is op zich wel redelijk schoon en niet lawaaiig.
Maar het ontbijt is ronduit slecht te noemen. Het hotel ziet er niet groot uit maar heeft heel veel kamers. De ontbijtzaal is bij volledige bezitting ook niet ingericht op alle gasten, dus er staan rijen mensen door het hotel heel om naar het ontbijt te gaan.
Personeel is onderbezet en kan dit niet aan. 1 persoon in het veel te kleine keukentje en 1 persoon in de bediening. Door deze onderbezetting zijn ze zeer chagrijnig en vieren dit bot op de gasten.
Het deed mij een beetje aan de serie Fawlty Towers denken met John Cleese en zijn ober Manuel. Wat de hele situatie ook wel weer vermakelijk maakte;)
Maar er is steeds een tekort aan broodjes, eieren en dergelijke dus het ontbijt kun je beter niet bij boeken en voor dat geld lekker buiten gaan eten.
De locatie is overigens perfect! En de kamermeisjes vriendelijk en de receptie kan er mee door.

Kamertip: Boek een ander hotel, het heeft een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
2 juni 2014 beoordeeld

Een prima hotel met een zeer goede ligging direct achter het beroemde San Marco plein. De kamers zijn keurig netjes en schoon. Er zijn geen extra faciliteiten op de kamer aanwezig zoals bv. een waterkoker. Een haardroger is wel aanwezig. Iedere morgen een uitgebreid ontbijt met volop keuze! Het receptiepersoneel is correct maar niet echt vriendelijk.

Kamertip: De kamers op de bovenste verdieping, 501, 502 en 503 zijn perfect! Heel ruim met een dakterras!
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner