Beoordeeld op 23 juli 2015

Op 20 m van het San Marco plein, op 5 min wandelen van de Rialto brug, een betere ligging kun je je niet wensen. De grote helft van het personeel reageert meestal vrij onverschillig (airco defect? neem mijn ventilator maar mee...). Een glimlach, een inspanning, allemaal wat veel gevraagd. Het ontbijt is redelijk, zonder meer. De kamers zijn net en alles functioneert naar behoren (behalve in één van onze twee kamers waar de airco defect was. Kan gebeuren, enkel spijtig dat er geen enkele poging tot herstelling werd ondernomen)

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 17 augustus 2014

We hebben 4 nachten in dit hotel geslapen. Dit is ook het enige wat je daar kunt doen.
We dachten dat we in het ander Best Western Hotel bij het San Marco hadden geboekt, maar warschijnlijk hebben ze ons bij overboekingen in dit hotel gezet.
Het is echt een tegenvaller.
Het hotel is rommelig, kleine kamers, oude badkamers en komt een beetje stoffig over.
De kamer is op zich wel redelijk schoon en niet lawaaiig.
Maar het ontbijt is ronduit slecht te noemen. Het hotel ziet er niet groot uit maar heeft heel veel kamers. De ontbijtzaal is bij volledige bezitting ook niet ingericht op alle gasten, dus er staan rijen mensen door het hotel heel om naar het ontbijt te gaan.
Personeel is onderbezet en kan dit niet aan. 1 persoon in het veel te kleine keukentje en 1 persoon in de bediening. Door deze onderbezetting zijn ze zeer chagrijnig en vieren dit bot op de gasten.
Het deed mij een beetje aan de serie Fawlty Towers denken met John Cleese en zijn ober Manuel. Wat de hele situatie ook wel weer vermakelijk maakte;)
Maar er is steeds een tekort aan broodjes, eieren en dergelijke dus het ontbijt kun je beter niet bij boeken en voor dat geld lekker buiten gaan eten.
De locatie is overigens perfect! En de kamermeisjes vriendelijk en de receptie kan er mee door.

Kamertip: Boek een ander hotel, het heeft een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 2 juni 2014

Een prima hotel met een zeer goede ligging direct achter het beroemde San Marco plein. De kamers zijn keurig netjes en schoon. Er zijn geen extra faciliteiten op de kamer aanwezig zoals bv. een waterkoker. Een haardroger is wel aanwezig. Iedere morgen een uitgebreid ontbijt met volop keuze! Het receptiepersoneel is correct maar niet echt vriendelijk.

Kamertip: De kamers op de bovenste verdieping, 501, 502 en 503 zijn perfect! Heel ruim met een dakterras!
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 15 oktober 2013

Als je een hotel zoekt in de nabijheid van het San Marcoplein, dan is dit hotel een aanrader. Maar dat is dan ook de enige reden. De indeling van het hotel is vrij complex en de inrichting komt versleten en oubollig over. Dit geldt ook voor de kamers die bovendien klein zijn. De receptie was correct, maar alles behalve vriendelijk en behulpzaam. Het zelfde kan gezegd worden over de ontbijtservice. Het ontbijt is goed, maar er was altijd iets wat toch weer leeg was. Besluit : zeer goed gelegen maar oubollig hotel met matige service. Goed voor 1 of 2 nachten.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 24 augustus 2012

Zeer leuke (lees grappige) kamers, schots en scheef, erg kitscherig en wat klein maar de ligging en de netheid maakt dat weer goed.
Ontbijt was goed te doen.
Airco op de kamer.
Bed is niet erg comfortabel.
Douche erg klein.
Ligging is perfect.