“Uitstekende risotto”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: San Polo
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag lekker wandelen door Venetië. Bij Muro san stae lekker gegeten. Eerst diverse bruschetta en daarna uitstekende risotto van zee vruchten. Als afsluiter vino dulce met biscotti.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

9+ reserveren is de moeite waarde. Eten is smaakvol, eerlijk en goed geserveerd. Huiswijn (Bianco en Rosso) zijn erg goed.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier maar eens even iets eten. Onze dochter is kok, en ik kan je zeggen dat het niet snel goed is. Nou wat ze er van vond: Super! Maar dat vonden de andere 4 tafelgenoten ook! We hebben heerlijk gegeten, biefstuk, mosselen met kokkeltjes in een soort van knoflooksoepje, panzarotti (bladerdeeg met kaas/tomaat) vissoep, pasta met zeevruchten... 't was allemaal even lekker! Aanrader!

28 september 2016 beoordeeld

Tot 2x toe gaan eten bij dit restaurant. Zeer vriendelijke en attente bediening. Heerlijk schotels met meer dan voldoende op je bord, en dit voor een eerlijke prijs. Wijnen en bieren ook allemaal top.Bistecca di Manzo of Taglio di manzo zijn zeker aanraders. Ook de Pasta schotels zijn over heerlijk. En dit voor een goede prijs.

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een late avond toevallig gaan zitten om te eten. We aten de tagliata di manzo, de bistecono di manzo en de salmone tri pepe.
Alle gerechten waren zonder meer AF.
En het personeel was uitermate vriendelijk.
Zeker een aanrader!!

Reizigers die Muro San Stae bekeken, bekeken ook

In Muro San Stae geweest? Deel je ervaringen!