“prima service goed eten”
Beoordeling van Bauer Palazzo

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Bauer Palazzo
Beoordeeld als nr. 77 van 385 hotels in Venetië
11 mei 2016 beoordeeld

heerlijk gegeten en geslapen
jammer dat de spa nog niet open was
het is ook op een mooie en rustige plet gelegen
we waren zeer tevreden

dus een aanrader voor vele gasten en een mooie stad met veel kunst

• Verbleef: April, 2016, reisde alleen
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2016

Dear Guest,
thank you for your feedback on your stay at the Bauer Palazzo.
We take good note of your feedback on the breakfast, we are all happy that you did enjoy the overall experience.
We look forward to welcome you back with us.
Stefano Noviello

22 februari 2016 beoordeeld

gereserveerd in Bauer 'IL PALAZZO' (het authentieke gedeelte), maar aan de receptie zei men dat vanaf nu het geheel palazzo werd genoemd, ook de kamers in bijgebouw waar wij werden ondergebracht, heel mooie jaren 40-architectuur !!
Service en kamer waren zeer goed. Magnifiek uitgebreid ontbijtbuffet werd niet (zoals afgesproken) in het panorama-restaurant (7e verdieping) geserveerd, maar beneden in de bar. 2 x verkeerd geïnformeerd dus. Gratis fles prosecco in de kamer bij aankomst maakte dit wel goed hoor. Fenomenale ligging en uitzichten, voor herhaling zeker vatbaar ! Het hotel is een mooie oude klassevolle dame !

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2016

Dear Guest,
thank you for your review on your recent stay at the Bauer Palazzo.
You shared a very important information, we are indeed in the process to merge the Bauer Hotel and the Bauer Il Palazzo in a unique property called Bauer Palazzo.
The annex building the Bauer Casa Nova will be still available, nothing will change meaning services rendered by the main Hotel.
There will be some news for the guests that will chose particular categories of the Bauer Palazzo, we strongly reccommend to contact us for any information needed in order to avoid misunderstanding during the reservation.
Piero Magrino

29 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Service van het hotel is top, kamers zijn een beetje vergane glorie, terras aan het water, prachtig uitzicht. Aan de achterkant van het hotel zit je gelijk midden in de mooiste winkelstraat, 5 min lopen van het san marcoplein. Hotel heeft fantastische trips voor ons geregeld, met kundige gidsen. Zeker een aanrader.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2016

Dear Guest,
thank you for your feedback on your recent experience at the Bauer Palazzo.
We are delighted to know that you are satisfied with your choice, our location is actually the best you can ask if you wish to be in the shopping area and few step from St. Mark Square.
Hoping to see you again with us, do not hesitate to contact our team in case of need.
Piero Magrino

20 oktober 2015 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2015

22 augustus 2015 beoordeeld

De vorige zaten we in het Bauer Hotel en dat was prima. Deze keer had ik, zonder het te weten, het ernaast gelegen Bauer Pallazo geboekd. We werden opgewaarderd naar een Junior Suite. Geweldig. Je waant je in je eigen paleis. De locatie is super. Het dakterras waar het ontbijt wordt geserveerd is fantastisch. Evenals het ontbijt zelf. De lunch in het ernaast gelegen Bauer Hotel was ook super. De service is heel goed. Een dikke tien voor dit hotel.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2015

Dear Guests,

we thank you for praising our hotel with its unique location, the room, our services and staff.

We are glad you spent a great holiday at the Bauer Il Palazzo Hotel.

We are looking forward to welcoming you back for your next visit in Venice.

Yours faithfully,
Andrea Di Maso - Resident Manager

15 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Wifi verbinding matig. Ontbijt ok maar niet excellent. Zeer duur in verhouding met wat er tegenover staat. Er zijn betere 4 sterrenhotel voor bijna de helft van de prijs, zelfs in Venetië. Niet slecht, maar ik zou niet terugkomen.

Verbleef: Mei, 2015
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2015

Dear Guests,

we thank you for taking the time to write your review of our property. We are sorry to read that we did not live up to your expectations. It's a shame you didn't share your comments while you were here with us.

If you would like to further discuss your concerns, please feel free to contact me at adimaso@bauervenezia.com.

Yours sincerely,

Andrea Di Maso - Resident Manager

13 februari 2015 beoordeeld

Prachtig luxe hotel op de beste ligging van Venetie.
De conciergeservice is ongelooflijk goed.Il Palazzo heeft de mooiste ontbijtruimte (zicht op San Marco).We hebben genoten van ons verblijf.De mooiste shops van venetie vlakbij .De luchthaven is gemakkelijk bereikbaar met een motorboot die aanlegt aan de hotelsteiger.
Is zeker een LHW hotel.

Kamertip: Kamer 503 met zicht op de laguna
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
BauerHotels, Direttore van Bauer Palazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2015

Dear Guests,

we thank you for taking the time to write a review about your visit at the Hotel Bauer Il Palazzo.

Our Hotel as a member of the Leading Hotels of the World constantly strives to meet guests’ needs and expectations and we are delighted we achieved our aim.

We wish to have you with as again.

Yours sincerely,

Andrea Di Maso
Resident Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Venetië bekeken
The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel
Metropole Hotel
nr. 52 van 385 in Venetië
1.298 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bauer Palazzo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bauer Palazzo

Adres: San Marco 1459 | Campo San Moise, 30124 Venetië, Italië (Voorheen Bauer Hotel)
Locatie: Italië > Veneto > Provincie Venetië > City of Venice > Venetië > San Marco
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 28 familiehotel in Venetië
Nr. 52 luxe hotel in Venetië
Nr. 68 romantisch hotel in Venetië
Prijsklasse: € 234 - € 626 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Bauer Palazzo 5*
Aantal kamers: 191
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Hotels.com, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Agoda, 5viajes2012 S.L. en Ctrip TA, dus je kunt je reserveringen bij Bauer Palazzo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bauer Hotel Venice

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?