Google
vanaf US$ 25,27
vanaf US$ 46,06
vanaf US$ 50,55
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Met een vaporetto door het kanaal. Prachtige huizen, heel romantisch. Maar je moet je niet voorstellen hoe moeizaam het moet zijn hier te wonen of te leven... water en muggen...

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gewoon genieten met de waterbus, heen en terug op de Canal Grande. Prachtige zichten op de Palazzo's.

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

De verbindingsroute via het water van Venetië. De diverse boten, Vaparetto, taxiboten en andere varen naar de diverse haltes waar je kunt uitstapoen en/of overstappen.Heel practisch.
Het is er beeldschoon er is veel te zien. De diverse palazzo’s liggen aan het canal grande. Ook musea en hotels.

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met een georganiseerd uitstapje van TUI, op een schip door het kanaal gevaren met prachtig uitzicht op de stad Venetië. Deze tocht van ca 30 minuten bracht ons uiteindelijk bij de glasfabriek. Onderweg vele mooie gebouwen en boten gezien.

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ja voor mij de tweede keer in 20 jaar. Ik moet zeggen dat de omgeving en straat hygiëne enorm verbeterd is. Ik kende het niet meer terug. Het is een heerlijke toeristische stad.

(Tip die ik eigenlijk niet wil vertellen) maar zoek eens de rustige buurten op waar alleen locale de terrassen bezetten dan proef je pas echt de sfeer! (Ook goedkoper )