Opslaan

vanaf US$ 26,01
vanaf US$ 35,84
vanaf US$ 47,40
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi en gezellig. Niet overdreven druk, zeker niet in de ochtend. Eens de vooravond superdruk en superveel toeriste n.

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk
Mooi om te zien
Universiteit, hotel waar George Clooney is getrouwd, huis waar Angelina Jolie heeft gewoond, ...

Beoordeeld op 9 mei 2018

Het is echt anders dan wij Nederlanders uit een dorp gewend zijn. Leuk om naar te kijken en ook al hebben we niet met een boot er op gevaren is het toch een hele ervaring. Van collega's kreeg ik het advies een water-taxi te nemen, is niet zo duur als een gondel en geeft je toch de waterexperience

Beoordeeld op 8 mei 2018

Te voet wandelen langs het Canal Grande of er met de (lijn)boot doorheen varen, dat moet je alleszins doen. Geniet van de vele mooie gevels.

Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Leuk om door de stad te slenteren over allerlei bruggen....de een is weer iets bekender als de ander.... maar allemaal apart...oudheid water grachtjes en steegjes jevoelt de oudheid, dacht altijd dat het een stinkende stad was maar.dat was.dus helemaal niet zo...geen spijt van de tussenstop je moet er n keer zijn geweest

Datum van activiteit: mei 2017