“Prachtige locatie”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 103,53*
Vanaf
Gondeltocht en serenade in Venetië met diner
Geclassificeerd als nr. 1 van 824 dingen om te doen in Venetië
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Er is hier veel te zien. Ook waren er veel mensen ondanks dat het nog geen hoogseizoen is. Veel winlels, veel restaurants, veel bootjes, veel levendigheid, voor ieder wat wils

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig. Niet overdreven druk, zeker niet in de ochtend. Eens de vooravond superdruk en superveel toeriste n.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk
Mooi om te zien
Universiteit, hotel waar George Clooney is getrouwd, huis waar Angelina Jolie heeft gewoond, ...

9 mei 2018 beoordeeld

Het is echt anders dan wij Nederlanders uit een dorp gewend zijn. Leuk om naar te kijken en ook al hebben we niet met een boot er op gevaren is het toch een hele ervaring. Van collega's kreeg ik het advies een water-taxi te nemen, is niet zo duur als een gondel en geeft je toch de waterexperience

Bekijk meer beoordelingen
8 mei 2018 beoordeeld

Te voet wandelen langs het Canal Grande of er met de (lijn)boot doorheen varen, dat moet je alleszins doen. Geniet van de vele mooie gevels.

Reizigers die Canal Grande bekeken, bekeken ook

In Canal Grande geweest? Deel je ervaringen!