“lekkere lunch”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Santa Croce
16 juli 2015 beoordeeld

Zeer lekker gegeten(lunch) , de gerechten zijn vers gemaakt en een goede prijs kwaliteit. Heel vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juli 2015

17 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant moest nog open gaan voor de lunch, maar de meeste tafels waren al vol.
De keuken en de bediening kon dit niet aan.
Mijn man kreeg een verbrande hamburger,
zijn opmerking hierover werd genegeerd.
Ik kreeg eerst Spaghetti Pesto, terwijl ik
Spaghetti Carbonara besteld had. Ook zat er welgeteld 1 spekje in! Na het diner liet mijn man de verbrande resten zien en de ober bood zijn excuses aan en zou de keuken inlichten. Maar bij het afrekenen, betaalde ik de volledige prijs en zei men niets meer over onze verbrande hamburger. Ik had de vermelding van TripAdvisor 2014 gezien en erop vertrouwd dat er goed eten en bediening zou zijn. Helaas niet, zoals blijkt uit bovenstaand verhaal.
Vittoria was deze dag ons inziens TripAdvisor onwaardig!

Datum van bezoek: juni 2015
13 augustus 2014 beoordeeld

Vittoria( sinds 1938) is vooral gespecialiseerd in Pizza!!! Ze zijn er zeer lekker en alles is vers en... aan eerlijke prijzen: geen verrassingen achteraf: couvert en bediening inbegrepen in de prijzen. Het restaurant zelf is eenvoudig van inrichting, beschikt over een mooi terras op het plein ernaast( om het hoekje) en een klein gezellig terrasje aan het restaurant zelf.De bediening is er zeer vriendelijk. je hebt er al een pizza voor 10 euro. ik kan je garanderen ze zijn zekers groot genoeg!!! Wat prijzen betreft: 2 pizza's van het huis en 3 grote flessen water kost er maar 30,50 euro, wat echt niet duur is voor Venetië!!! Als je van een eerlijke, eenvoudige keuken houdt, een echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2014
19 juni 2014 beoordeeld

kan geen oordeel vellen over iets anders dan de pizza;s maar deze zijn dan ook wel heel heel erg goed. Lekker buiten (beetje harde bankjes) gezeten onder de luifel, leuke en snelle bediening (maar ja ben er wel achter dan ze overal in Venetie snel zijn ivm doorlop snelheid van de tafels), en overheerlijke pizza;s voor een normale prijs. Heerlijke bodem, goed belegd, veel keuze en als je er iets extra's op wilt, geen probleem. huiswijn goed te drinken.....gewoon een leuke tent die constant vol zit.

Datum van bezoek: juni 2014
24 september 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak bij het station en direct aan het Canal Grande bevindt zich dit restaurant met een voor venetiaanse begrippen uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Het uitzicht vanaf het terras over het Canal Grande alsmede de vriendelijke bediening krijg je er als bonus bij. Een absolute aanrader voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd.

Datum van bezoek: september 2013

Reizigers die Pizzeria Vittoria bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Vittoria geweest? Deel je ervaringen!