“Gewoon lekker, niets speciaal ”
Beoordeling van Ristorante Pedrocchi

Ristorante Pedrocchi
Geclassificeerd als nr. 488 van 1.599 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Cannaregio
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk onthaald wanneer we aan het terras van dit restaurant kwamen kijken. Het terras ligt trouwens op een gezellig plein! Geeft een fijn, open gevoel.
Het eten was gewoon lekker. Zeker niet de beste pizza's die we in Italië al gegeten hebben, maar zeker ook niet de slechtste...
Naar Venetiaanse normen vielen de prijzen nogal mee en de bediening ging ook relatief vlot.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer in Venetië en gegeten bij Ristorante Pedrocchio. Heerlijk. Buffalo Mozzarella en Tomaat. Rucola en basilicum. Pizza Tonijn met artisjok. Pasta met zalm en room. Wijn was super lekker. Kortom genoten.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terrasje aan het plein, erg vriendelijke bediening. Pizza was Homemade heerlijk. Het mes van mijn dochter viel en voor dat we hoefden te vragen werd een nieuw mes gebracht. Top!

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant met uitstekende bediening en lekker eten
Vooral savonds is dit plein zeer sfeervol en komen er dikwijls mensen zingen of muziek spelen.

3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza gegeten en homemade. Top. Mooie wijn een chardonnay van Italie. Absoluut een aanrader. Volgende keer weer.

Reizigers die Ristorante Pedrocchi bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Ristorante Pedrocchi geweest? Deel je ervaringen!