“Diner”

Muro Frari
Geclassificeerd als nr. 138 van 1.469 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: San Polo
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant, lekker gegeten in een prettige ambiance. Appetizers, hoofdgerecht (pizza & chef special) en dessert heerlijk. Een aanrader.

16 april 2016 beoordeeld

Het restaurant zelf is plezierig. Je kan buiten onder warme lampen eten wat erg prettig is als de avonden nog wat fris zijn. Het eten zelf was erg matig. Beide pizzas die we bestelden waren flauw en voorzien van blik champignons en artishokken uit blik. De bediening was erg plezierig. De Spritzz was erg lekker.

21 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze bezoek van een paar jaar geleden, wilde wij hier nog een keer eten. Onze verwachting werd niet teleurgesteld. Mooi voorgerecht van gefrituurde baccala en daarna voor mij filetto Di manzo in saus van gorgonzola piccantte en voor mijn vrouw de geweldige runder tartaar van het huis aan tafel bereid. Samen met de goede en gezellige bediening en een mooie Pinot Grigio uit Veneto maakte dit de avond helemaal af.

17 juli 2015 beoordeeld

Gelegen in San Toma vlakbij een kanaaltje. Je kan heerlijk buiten eten (wel vooraf reserveren !).
Zeer vriendelijke bediening, lekkere keuken. Prijs kwaliteit een aanrader. De huiswijn is voortreffelijk.

31 juli 2014 beoordeeld

we hebben hier met ons gezien een late lunch genoten. Er is airco en ik mocht ook hun Wifi gebruiken. het restaurant kent een mooi design (maar dat is smaak) We hebben er heerlijk gegeten en het was ook niet erg duur. In de avond schijnt het erg mooi te zijn vanwege hun verlichting e.d. Er komen ook veel lokalen eten, dat bleek ook wel door de vele mensen die dag riepen en zwaaiden die er langs liepen. Voor de lunch is het zeker goed maar ik zou er ook graag van het avond eten genoten hebben.

• Sfeer

Reizigers die Muro Frari bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Muro Frari geweest? Deel je ervaringen!